“ Dokunulmasa da, görülmese de; kalpte yer verilir bazısına, nedensiz… ”
Cemal Süreya
**
Dudağımda ki uçuk göğü ısırırken Sen hangi mezarın boş sesiydin?
**
Mavi bir düştün sabahlara kadar seviştiğim. Islak saatin nakaratından geçerken hayat Kalbi kırılmış bir aynanın Gülüşünden düşer gözyaşım. Oysa ben ağlamak istemezdim Sabahları olmazken bu şehrin.
Mezarsız gülüşlerimin çığlık olduğu saatlerde Geceden arta kalan karanlığı boğdum içimde. Ceplerimden yorgun uçarken cesetler Daha kaç defa öpmeli dudaklarım Ölümün tenha bakışlarını.
G i t m e m e l i y d i ellerin ‘’ Ellerin ‘’ diyorum Yoksa ö l e m i y o r u m.
İçime devrilirken yetim bir hüzün Anadan doğma öksüzmüş ellerim. Ki ben ne zaman hayaline dokunmaya kalksam Bir ruhun kalbine karışır parmak uçlarım. Sevmek istiyorum seni İçimde yokluğun bağdaş kurmamışken…
Azâd ediyorum içimde can çekişen ölüleri. Ve binlerce kelimeyi şâhadette yıkıyorum Saçlarımın arasında dolanan günahları. Uzaktan kahkaha atarken iblis Besmele çekiyorum bu aşka.
Ten rengi bir martının parmak aralarından düşer ayrılığın çiğ hali. Soluksuz bir veda’nın buruk hüznünü yaşarken Kendi içimde S u s u y o r u m İçimde ölüyor aşk!
Çirkin bir sabahın Yağmuru olur gözlerim. Defalarca ağlardım sana. Bir gidiş binlerce günah getirdi sol yanıma Terk etmemeliydin Sevmeliydim seni Bakışlarım yorgun düşmemeliydi ardından.
Bilirsin ki hangi vakit çeksem gözlerimi gözlerinden Korkardım gurbetinden. Ve istemezdim senden ayrı bir şehrin sokaklarında Kaybolmayı. G i t m e bir şehir olurum çırılçıplak.
Yokluğunun o ince sıratında tökezlerken Şimdi hangi mezarın bekçisiydi ellerim Sana g i t m e derken…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yâr(a) Ağrısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yâr(a) Ağrısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve gidene hecelerce şiirler
yazılsa da güle güle diyebilmeli...
teşekkürler şiir
teşekkürler şair
şiir adına