İntihar içerken basiretsiz yanım Gözyaşının saklandığı gecelere gölgemi bırakırım. İltica ediyorum hasretinin zemherisine Habersizce üşür parmak uçlarım Dudak ucumda bir boşluk Kulağım da bir ses ‘’ O gitti bir daha dönmeyecek! ‘’
Hesapsız bir gecenin günahını yaşarım saatlerce Hayatın sillesi yer kör bakışlarım. Ağlamak ne haddime Gülmeyi beceremezken.
G i t t i n Elleri soğudu bu şehrin.
Gökyüzünden düşen rüzgar iniltilerine karışırken sesim Yabancı bir el var dudaklarımda. Kıştan kalma yağmurların niyeti belli Ayrılığa teğet geçmeliymişim dudaklarımın Aşk sancısında. Ki ne zamandır gidişin çarpsa yüzüme Sırılsıklam ölürmüşüm doğmadan Ç o k ö n c e.
S e v d i m s e n i Gözlerim kör Kulaklarım sağır sevdim.
Şimdilerde gitmelerinin günahını yaşıyorum içimde Elleri kirli bir geçmişin koynunda uyuyor yokluğun Dilimde ki yoksunluk türküsünden duyulur adın Vücudumun en çıplak yerinde açığa çıkar hasretin Bilsen nasıl ö z l e d i m…
G i t t i n Mevsimleri göç etti bu kentin.
Gittiğinden beri çığ düşüyor satırlarımın sen boşluğuna Ecelsiz zamanın üryanlığında Bir gözyaşı ayazında ölür sağanak yanım. Küflü bir geçmişin bedelini öderken gözlerim Benimle birlikte ağlamaktan yana kuşlar. Ellerimi açıyorum mevsimlerin kurak yanına Ve sere serpe ölüyor ömrüm Taş bir bebeğin hıçkırıklarında.
Ey benim alın yazgım Ey destursuz her gün’ ahıma amin deyişim Kaderim ağlar oldu dar ağacının sancısında Şimdi ölmeli mi bakışlarım Yokluğunun aynasında ruhu kırıldığında?
Bir ‘’ merhaba ‘’ kıyametinde son bulur yüreğim. ‘’ Hoşça kal ‘’ sesinden salınır feryadım. Hangi yana çarpsa dudaklarım Y o k t u n Ve seni özlerdim saatlerce. Mavi bir ayrılığı kuşanır parmak uçlarım Yokluğunun g/azabını yaşarım mahşere devrilmiş Boynumun selametiyle. Kerbela boşluğunda ölüyor ellerim Ve sana ırak bana uzak neresi varsa oradan vuruyorum boynumu Kim vurduya gidiyor yüreğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılığın Her Gün’ahı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılığın Her Gün’ahı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elinize sağlık, beğenerek okudum.Bir şey dikkatimi çekti, tabii bunu dile getirmemin nedeni daha lezzetli şiirler yazılsın diyedir.Yazarken acınızı hissederek yazmayın bence, acınızı unutarak yazmayı deneyin,şiir o acıya başka anlamlar katıyor zaten...Sevgiler...
Acı görmemiş yürek nazlanır, zordan geçmemiş kalp şımarır, kanayan gönüllerin öyle bi lüksü yoktur... Onlar düşer kalkar bir daha düşer ve yine kalkar...
canım benim iyi ki sende varsın, mavi renk için teşekkür ediyorum ve
yüreğimin mavi derinliklerinden gök mavisi düşler yolluyorum yüreğine...
yine bir başyapıt
tebriklerimle