“Bir eşi olmalı insanın” kalbi yalnız senin için atmalı bakışı gül, teni gül hasreti gül kokmalı.’ rüzgar kokusunu getirmeli kuşlar sesini rüzgar nefesini her şeyi ile yüreğine sinmeli…
“Bir eşi olmalı insanın” sadece onu sevmeli ayrı düştüğünde sadece onu düşlemeli içtiğin su, soluduğun hava olmalı aradığı herşeyi onda bulmalı…
“Bir eşi olmalı insanın” ölümüne sevdiğin duruşu gül, bakışı gül, gülüşü gül bakmaya doyamadığın ayrı kaldığında hasretini çektiğin kavuştuğunda ellerini avucunun içine alıp doya doya öptüğün
bir eşi olmalı insanın özü gül, sözü gül, kokusu gül, dünyanın en güzel eşi dediğin ömrünün en doyumsuz hazlarını yaşatan hüzünüyle hüzünlenip neşesiyle güleceğin seni en iyi anlayan bir ömür seveceğin...
bir eşi olmalı insanın dudağı gül, yanağı gül,gözyaşıgül gönlüne, diline aşık olduğun el ele, gönülgönüle verdiğin her şeyiyle güven duyduğun. her gece başını göğsüne koyup, huzurla uyuduğun…. her sabah huzurla uyandığın… bir eşi olmalı insanın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“Bir eşi olmalı insanın” diyor ya Can Yücel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“Bir eşi olmalı insanın” diyor ya Can Yücel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir eşi olmalı insanın dünyanın en güzel eşi dediğin ömrünün en doyumsuz hazlarını yaşatan hüzünüyle hüzünlenip neşesiyle güleceğin seni en iyi anlayan bir ömür seveceğin...
bir eşi olmalı insanın gönlüne, diline aşık olduğun el ele, gönül gönüle verdiğin her şeyiyle güven duyduğun. her gece başını göğsüne koyup, huzurla uyuduğun…. her sabah huzurla uyandığın… bir eşi olmalı insanın…
Ne diye bilirim ki böyle güzel bir eserin karşısında...O kadar güzel duygularla dile gelmiş ki gönülden gelen gerçek duygular...Bir eşi olmalı insanın can içinde can gibi...Kalemine yüreğine sağlık can ağabeyim...Saygılarımla...
Can Yücel'i ne çok severdim...yazdıklarına inandığını sanırdım ya da gerçekten böyle düşündüğünü ama bir gün gazeteyi açtım şahane aşk şiirlerini karısına yazan, muhteşem ötesi insanın gizli aşkı, yasak ilişkisi ile olan fotoğrafını gördüm. İşte o gün bu gündür hislerin asla tutarlı ve dengeli kalmayacağını öğrendim hele konu ömür ise...
İnsanız birçok şeyi istediğimiz gibi aşkı da aynen sizin tarif ettiğiniz gibi yaşamak istiyoruz.O kadar çok istiyoruz ki , o kadar çok hayalini kuruyoruz ki mükemmel eş'in önümüze çıkan insanları var olmadıkları sıfatlara bürüyüp sonra da hayal kırıklığına uğruyoruz. Her denemede başa sarıyor film sadece...
Ve yine ömür geçirilecek eş hayali.Gerçek olamayacak kadar güzel olduğunu bilsekte hayali bile güzel ...
dünyanın en güzel eşi dediğin
ömrünün en doyumsuz hazlarını yaşatan
hüzünüyle hüzünlenip
neşesiyle güleceğin
seni en iyi anlayan
bir ömür seveceğin...
bir eşi olmalı insanın
gönlüne, diline aşık olduğun
el ele, gönül gönüle verdiğin
her şeyiyle güven duyduğun.
her gece başını göğsüne koyup,
huzurla uyuduğun….
her sabah huzurla uyandığın…
bir eşi olmalı insanın…
İçten duyguların yansıması nı okudum
Usta kalemi alkışlıyorum
Kalemin susmasın
______________________________________________Saygılar