(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün Vurdu Düşlerimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün Vurdu Düşlerimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim,o davudi sesinizle benimde bir şiirimi yorumlarsa harika olur,onur duyarım. Böylesine güzel şiir yazan usta kaleme hangi şiirimi önereceğimi bilemedim. Umuyorum ki, birlikte karar verelim.
Çok teşekkür ederim Lale Hanım. Biliniz ki sizin de yazdıklarınız (Hele ki bıkmadan, usanmadan, yorulmadan devam etmeniz halinde) gün geçtikçe müthiş güzellikte olacaktır. Bunu bilmek için gaipten sese gerek yok. Mısralarınızdaki uyum ve sözü anlatım şekliniz bunu göstermekte.
Övgü dolu sözleriniz ve dualarınıza nasıl teşekkür etsem bilemiyorum... Belki dilediğiniz bir şiirinizi seslendirebilirim... :) İnşallah dualarınızın hepsi hepsi kabul olur...
Şiirin en zor ama en güzeli olan cinaslı kafiyenin ustaca kullandıldığı harika bir hece şiiri okudum .ve şiire doydum ... KUTLUYOR ALKIŞLIYORUM usta kaleminizi .selam ve saygımla .
Öncelikle yorumda ve sayfana gelişim geç oldugu için kusuruma bakma abicigim.. Şiir çok güzel yorumuna da diyecek yok zaten.. O güzel yüregin var olsun canım abicigim sevgilerimlesin herdaim..
Suskun der ki; gezme orda, yüksek yar. Kararsızdan, şüpheciden olmaz yar. Musa gibi vur asanı, deniz yar. Köpük köpük hüzünlere, çal keman!
Gönül kırma, yüzün asma, bir tebessümü bir hatır sormayı esirgeme..Eğer sahip çıkmayacaksan, sahiplenmeyeceksen gezinme hiç etrafta sevgili yar..Sen ne istediğini bil, iradene şüphelerle kılıç vurma, kararını ver ya sahip ol ya terk et! Eğer bunu yapamayacaksan cehenneme odunları kırdın bu dünyada
Ve tıpkı Titanic batarken keman çalan adam hüzünlere, gemlere, tasalara keman çal. Hastayım bu karaktere, bu karakterdeki insanlara...
Siz yazar umarım keman çalmayı başarıyorsunuzdur.. Saygım size
Yorumun her zaman olduğu gibi değerliydi Zümra Hanım. O zaman mavi vermişim; ama cevap yazamamışım... Geç kalmışlığım için özür ve yorum için teşekkürüm bir arada...
Senki...kalemini kelamını her zaman herkesden ayrı tuttuğum...dostluğu yüreği her zaman benim için çok değerli olan hocam....
şiiri okuyunca bu şiiri ne kadar uzun zaman önce konuştuğumuz geldi aklıma ve bu kadar muhteşem olacağını biliyordum ki...her zaman ki gibi ışığınızla şiiriniz güneş gibi doğdu....
okuduğumu bilmeniz için önce kısa bir yorum yazmıştım...öncelikle özürlerimi iletiyorum...geç kalmış bir yorum oldu....
edebiyat defterinde kendime hoca olarak gördüğüm yüreği özü sözü kalemi ile örnek aldığım nadide bir yürek kalemsiniz....
sonsuz saygılarımla kaleminiz yüreğiniz hiç susmasın
hürmet saygı selamlarımla
gecemden gecenize
SEVDALİNKO tarafından 2/3/2014 1:03:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben de merak ediyordum Turgay Hocam aylardır bahsettiği, hatta bitirdiğini bildiğim bu cinaslarla dolu harika şiirini ne zaman ekleyecek de biz şiir severlerle buluşturacak diye. Az konuşmadık sizinle böyle harika bir şiirin cinaslarla dolu ve süslü mükemmel bir şiir olacağını. Edebiyat tarihinde, alanında böylesine cinas zengini ve hatta tamamen cinaslarla kafiye örgüsü kurulmuş böylesine mükemmel bir hece şiiri yazılmış mıdır bilemiyorum. Ama dört yıldır ilk kez böylesine cinas zengini bir şiir okuyorum diyebilirim. Serbest şiirleriniz kadar hece şiirlerinizin de bilgi ile örülmüş olduğuna, içerik bakımından da zengin birer eser niteliği taşıdığına da yakinen şahit olmuşumdur her zaman.
Doğrusu çok beklettiniz biz şiir sever dostlarınızı çok sayın Hocam. Beklediğimize değdi mi, evet, hatta fazlasıyla değdi diyebilirim. Bir değerli yorumcunun ifade ettiği gibi, kaleminizden şiir okumak ve sesinizden şiir dinlemek bizler için ayrıcalıktır her zaman.
Zaten kaleminiz kadar güçlü sesinizle yaptığınız emek, bilgi birikim dolu seslendirmelerinizin kusursuzluğunu, mükemmelliğini ayan beyan görmekteyiz.
Emeklerinize, sesinize sağlık diyorum sayın Hocam, iyi ki varsınız.
Kac kez dinledim, dinlemede kaldim bilmiyorum ama kulaklarim asina bir halde sayfanizi terketmeden once bu guzel cinas zenginligiyle guzel siire, dokundurdugu guzelliklere, inceliklere nazenin gule dokunmasi niteligindeydi.. Tebrik ve selamlarimla...
Zamanında nicki yanlış almışım demek ki; sık sık suskunlaşıyorum :) Şu sıralar gerçekten çok yoğun günlerdeyim. Bu şiiri bile ani bir kararla, ufak bir boşluktan yararlanarak astım.
Güzel düşünceleriniz ve övgüleriniz için sağolun, var olun...
ne güzel bir hece şiiri okudum vede dinledim güçlü vede güzel yorumunuzdan.yüreğinize sağlık şair dostum.daha nicelerine diyorum..saygı vede selamlar ımla..
ah abii, bi kendimize kalsak.. işlerden yazmaya ve dahi yaşamaya vakit bulamıyoruz ki.. yazacaksan uykundan ya da işlerinden feragat ediyorsun, onun da sonra çok fena acısı çıkıyo :) bazen diyorum istifa edip istediklerimi yapayım şu kısa hayatta ama maalesef bu da mümkün değil...
sana gelince abi... öyle deme ya! içimi bi garip ettin.. dur daha.. istemez misin bunu görmeyi, niye senden sonra olsun.. sen bi tane bas da senden sonra da çocukların diğerini bastırırlar ama gör bunu..
:) abi desteğini özlemişim ama benim için zor.. bazen hayal etmiyor değilim, yani kim istemez.. roman değil ama denemelerden oluşan bi kitap mesela,off harika olurdu...
çıkınca ne yapıp edip bulacağım inş kitabını.. bekliyorum o halde sabırsızlıkla abi..
Emeğinize
Sağlık
Selam ve dua ile...
ALLAH C C EMANET OL.