(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLESEN NAZAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLESEN NAZAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin özellikle hece şiirinin asaletine yakışır dolu dolu bir şiir okuyanın yüreğinde esintiler bırakıyor gönül özellikle seven ölümüne seven b ir gönül neler neler istemez ki tebrikler teşekkürler saygılar
Milat çizgisinde verilse yemin Mesafeler kalksa yok olsa zemin Sükût lehçesiyle kendinde emin Durulan surete gül yâr isterim.
Yine her zamanki gibi harika bir heceydi bir de çok sevdiğim bir müzik eşliğinde okumak bir başka haz verdi okurken... Harika dizelerine sonsuz tebriklerimi bıraktım can, çok sevgimle, selamlarımla...
Kardelen-1 tarafından 1/18/2014 12:12:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiiri okurken ilk aklıma geleni söylersem; bu tarzda yazılan şiirler genelde birbirinin aynı olur, ancak sizin kaleminizde hep gözlemlediğim şey şiiri ciddiye almanız ve kullandığınız her tarzda okunası, aynı zamanda farklı mısralar kaleme almanızdır; bunu başarmak kolay değildir, okuyanı sıkmamak, "yine mi aynı konu, aynı şey" dedirtmemek önemlidir... Uzattım... Teşekkürler kaleminize... Selam ve saygılar...
Ey gönlümün cana hasret yongası Vuslat arzusunun büyük kavgası Gün be gün büyüyor özlem dalgası Varılan tarafta k/ol yâr isterim. _Şiirde şiir çok leziz, çok tatlı, çok manalı. Nezahat' cım bu güzel eserini defalarca okudum. Senin dost, sevecen yüreğini, güçlü kalemini canı gönülden kutluyorum. Selamlar, sevgilerimle.
Ey gönlümün cana hasret yongası Vuslat arzusunun büyük kavgası Gün be gün büyüyor özlem dalgası Varılan tarafta k/ol yâr isterim
Çok çok güzel dizelerden oluşan şiirinizden bir dörtlük seçtim. Aşk her yürekte farklı çarpıyor,her mısraya farklı yansıyor. Yüreğinize ve emeğinize sağlık. Saygılarımla.
Sayfanda ney'in yanık sesini şiirine fonla süsleyip,huşu içinde okuduğum bu dizeler için sana çok teşekkür ederim Nezahatcığım.Sevgiyle kal,gönül zenginliğinde.