Şiir: Gülden Atalan & Müzik (bağlama) A.Suat Çakır
Düş izi
Baharın tadını al, lâyıktır ömrün bahara...
Küflenmiş insanlıktan medet umduk Hani nerede güzellik, her yer bataklık, pislik İçi geçmiş adam, bakın nasıl da yorulmuş Bir kadın şişenin dibinde soyunmuş...
Sesim bencil, sevgisiz, muhkem ev içlerine Bir umuda sevdalıyken, yıktı nefsimiz Siyah gözlük takıldı gönlümüzün yüzüne Karanlığa giren görür beyazı ancak...
Korku dolu çığlığım karman çorman Mutluluklar kokuşmuş, yaşamak kusur Bir bahar der tutturur Çiçeklerimin hepsi yolunmuş...
Düşlerin gösterdiği yalanlar Başka bir avuntum kalmayacak o zaman Çıkmaz sokaklar, yitip giden ruhlar Baharımda kuşlar vurulmuş...
Şimdi sen dersin güller, laleler Beni bahar uğurlamış Yeniden ele geçirmeye çalışsamda Ateş parçalamış ruhumu...
Şimdi ayazdır tadım Soğuktan donan kanım duyar ısındığını...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş izi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş izi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geç kalmışım böyle değerli bir kalemi ve şiirlerini tanımakta Sanki bir altın madeni bulmuş gibi hissediyorum kendimi Harik dizeler ve derin bir anlatım Gökler kadar Tebrikler
aklım hala almıyor hayatın tırnaklarının nasıl duvarlara geçtiğine bir hastalık diyorum korkulukların çokça aslan kesilmesi sonra boşverdiğim kadar kayboluyorum suların sazlıklarında şiirde ayrık bir sessizlik konuşuyor bir palyaço gözümün önüne çiziyor kartpostal hayatı en iyisi mi şiirin özünde sesin tarihinde ve bağlamanın asilliğinde gözlerimi kapatıp adam olmamdır....mutlak çok iyi hemde çok....
Sanki bir altın madeni bulmuş gibi hissediyorum kendimi
Harik dizeler ve derin bir anlatım
Gökler kadar
Tebrikler