Hayatın sıradan zamanları gibiyiz Öyle yokken, öyle silinmişken hafızamda Değmeyiz hatırlanmaya Öyle unutmaya az kala çıkarsın yoluma...
Güvercinlere yem atarken gecenin en sessiz yerinde tutuşurken yıldızlar öyle söndüğüm yerden tutuşurum. Soğuk yatağım, titreye titreye büzüştüğümde içim yanmış sabahın köründe, ararken bir bardak su öyle yokken, öyle silinmişken tadımdan İçimde binlerce şiir kaynarken daha az evvel silinmişken hafızam Öyle unutmaya az kala çıkarsın karşıma..
Can’a saplanan sözlerin.. gözlerin... Düştü soframın ortasına öyle doyduğum yerden açıldı iştahım...
Kentin ışıkları sönmüşken Gece aşıkları, yanmış mum ışıkları paslanmış kirli sakalı bir de şarabın çanağı yudumlarken aktın içime.. Ayılmaya yüz tutmuşken az evvel silinmişken hafızam Öyle unutmaya az kala düşersin yanıma bir de çekersin tabure şerefine sevdiğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unut Unutabilirsen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unut Unutabilirsen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
,Can’a saplanan sözlerin.. gözlerin... Düştü soframın ortasına öyle doyduğum yerden açıldı iştahım...
Kentin ışıkları sönmüşken Gece aşıkları, yanmış mum ışıkları paslanmış kirli sakalı bir de şarabın çanağı yudumlarken aktın içime.. Ayılmaya yüz tutmuşken az evvel silinmişken hafızam Öyle unutmaya az kala düşersin yanıma bir de çekersin tabure şerefine sevdiğim...
Haydi unut unutabilirsen....!
Unut Unutabilirsen,iddialı ve sitemkar, biraz da ürkek bir duvarın, tuğlalarından sızan görünmeyen, dokunulmayan, ama tam şurada duyumsanan hüzün gibi...Yüreğini saran ekim gülücüklü bulutların hüznü gibi...Söylemek istenenin gurur giysisini çıkarırsak içerdeki çığlık şunu söyler: unutma beni....Fakat birgün sevdan gider ve hersey biter ...Yalandır artik onca yaşananlar...Sahtedir artık içten gelmez tebessümler...Defalarca gitme demişsinizdir,gururu bir tarafa atıp yüreğiniz kanarcasına...Sızlarsınız ama kör olmuştur o yarin duyguları görmez sizi... Evet gitmiştir ama siz ''''Hadi unut unutabilirsen'''' diye sorarsınız içsel seslenişlerinizle...Yüreğiniz onda kalmıştır,teriniz teninde kalmıştır... Dur gitme bile diyemezsiniz, kalbiniz,şehriniz,eviniz acisıyla dolar,karanliklar sıska yalnızlıklar doğurur sevgilinin yokluğunda ama her şeye rağmen birgün verilen sözler ve o sevda biter...Yarım kalır nefesler ! O yeminleri eden o değildir sanki...Yüreğiniz onda kalmıştır,sebepler ne olursa olsun o yiğit yüreği sizi unutamaz diye düşünürsünüz... En korktuğunuz mevsimde gider,zemheri gibi çöker içinize,Huzur vermiştir aslında ama huzurunuzuda çalıp gitmiştir sonsuzluğa .... Zemheriden korkarsınız ama o zemheride gitmiştir .....
Sevgili şairem,Kırılgan hayatlarımızın içinde acılardır payımıza düşen,ayrılıklar cabası... Unutulmak kolay olmuyor elbette ama kaybetmek koyuyor insana...seslendirişlerin zemherisindeydim canım çok acıdı...Bu hüzünlü iklime,ayrılığı yazan kaleme gönlüm dolusu sevgilerimi bırakıp ayrılıyorum sayfanızdan....peri
Hüzünlü peri tarafından 1/16/2014 4:40:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili şairem,gül kokulu mavi öpücüklerinizi aldım ve yüreğimin en güzel köşesine koydum,çok teşekkür ederim...ayrılık hançerini sırtından yiyenlerin o hazin esrik yolculuğunu süren her yürek akıp gider benim gibi...Ruhunuza hayat verendir sevdiğiniz ama gidişi felaketiniz olur ve işte o can alıcı kelimeyi kullanırsınız;ben unutmam ama haydi sen unut unutabilirsen....Unutulmak çok acı sevgili şairem,hep aşkla dolu sarılışlarda mutlu kavuşmalar dilerim....sizi unutmuycan....sevgilerimle..... peri
Hüzünlü perim, özellikle sizin yorumunuzu en sona bıraktım, elime çayımı aldım hikaye dinler gibi..şiiri gölgede bıraktın ne güzel anlattın... Şiirimin içine girebilenleri seviyorum, ama sizinki fazla..! Sanki düşüncelerimin aynası gibi...hayran kalmamak mümkün değil... Teşekkürediyorum değerli yorumunuza mavi mavi öpüyorum unutulmamak dileği ile... görüşmek üzere...
Can’a saplanan sözlerin.. gözlerin... Düştü soframın ortasına öyle doyduğum yerden açıldı iştahım...
Kentin ışıkları sönmüşken Gece aşıkları, yanmış mum ışıkları paslanmış kirli sakalı bir de şarabın çanağı yudumlarken aktın içime.. Ayılmaya yüz tutmuşken az evvel silinmişken hafızam Öyle unutmaya az kala düşersin yanıma bir de çekersin tabure şerefine sevdiğim...
Haydi unut unutabilirsen....!
Mükemmel anlatım fon ve yorum dinledim....... Ayakta alkışlıyorum usta kalemi Yüreğin susmasın usta ____________________________Saygılar
o zaman güvercinlerin zamanı da gelmiş çatmış kente bomboş sessizlik korkuyor olur unutkanlık deşifresinden yüksek limanlar olmayan denize bakar durur yalnızlıkta bildiğim bir çok acıklı ömür varken olsun varsın unutulmak suç duyurusu olsun..kaybetmek bana düşmez bilirim....seslendiren iklime,yazan mevsime saygıyla....
Hüzünlü peri tarafından 1/15/2014 5:41:03 PM zamanında düzenlenmiştir.