Gidenin ardından konuşur her şey yattığı yatak içtiği bardak oturduğu masa..
En acısı da İçinde saklar yüzünü gidenin baktığı ayna..
ölü bir toprak kokusu şimdi geride kalanlar çürümüş mevsimi gibi bir ülkenin tükenmiş takati kalmamış dirilmeye sevgilerin ince bir yalanmış
oysa ben güvercinlerin kanatlarında dağların dumanında en doruğun toprağın mis kokusunda sakladım sevmelerini iklimimin kıyı rüzgarlarından savrulup ortasına koca bir denizin içine düştü ümitlerim yine de vazgeçmedim..
ne kokusundan yağmur sonrası toprağın ne savurmasından kıyı rüzgarlarının..
vazgeçmedim çürüse de mevsim çiçekleri güvercinler küsse de terk etse de bu şehri vaz geçemedim takati kalmamış dirilmeye sevgiler(im)den..
ardı arkası koskoca bir harabe şimdi bu şehir viran kaldı ardından anılarından , anlattıklarından hikayesini durmadan kuşlar göç etti başka baharlara dağlar dumanını çekti baştan sona rüzgarlar denizler boyu esti terk etti her bir şey bu şehri senden sonra herkes elini ayağını çekti..
iklimim diyorum belli belirsiz şimdi gel ki bahara dönsün mevsimim gel hadi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazan eller dert görmesin Şiir akışı anlatımı düşünürlüğü satır geçişler takıntısız mükemmellin üzerinde bir paylaşım olmuş benden tam puan kutlarım ..
Kimin nerede ve nasıl duracağı belli değildir.Anı bir yel eser her tarafı tarumar eder götürür,ardında dertli göz yaşları akarda gider...Yüreğinize sağlık sevgi ve selamlarımla...
bazen yazarken sayıp sövmek gelir içinden dağıtırsın yazdıklarını bazen de şiirime konu oldu diye geri çekersin kelimelerini.. belki de sen o duyguyu yakaladın ne dersin? çok teşekkür ederim değerli yorumun onur verdi sevgili Kalimera var ol emi sevgilerim kocaman
Hiç beklenmeyen bir zaman olmalı. Belki gecenin sabaha yakın bir anında , serinleyen rüzgarın kapı gıcırtısına merakla kalkıp da yataktan kapıyı kontrol ederken beklenmedik bir biçimde ne bileyim. Gelmeli beklenen bir gün hiç beklenmedik bir anda. Etkileyiciydi dizeleriniz. Çok güzeldi. Kutluyorum. Şiirin güzelliğinde buluşmayı ümit ederek. Saygıyla elbet.
Evet..gelmeli beklenen.. Şiir aralarında kalmamalı sevişler.. Doyasıya kavuşmalı.. kapıları kapatmadan yüzüne sevmelerin.. Teşekkür ederim çok büyük onur verdiniz Sevgiler..
gelmezsen eğer boylu boyunca ateşe vereceğim tüm coğrafyaları şehirleri ağlatacağım her akşam üstü kırlangıçları kovacağım saçaklardan tebessümlerin yıkacağım yuvasını
eğer gelmezsen cümleleri asıp kurşuna dizeceğim bütün şiirleri..
Şiir akışı anlatımı
düşünürlüğü satır geçişler
takıntısız
mükemmellin üzerinde
bir paylaşım olmuş
benden tam puan kutlarım
..