Hayallerde sen varsın, siyah üstünde beyaz şeffaf tül Her baktığım karanlıkta uçuşan hayaletlerin tangosu; Her şey alışılmış bir seremoni gibi zamanı tüketiyor. Oysa eskiden zamanın tükettiği şeylerdi şikayetlerimiz Hiçbir şey böylesine ters düz oluşmazdı… Karanlıkta oluşmak tango temaslarında tahrik ediciydı, biraz daha istenmeliydim, biraz daha melenkholik sinsiliklerle… sen gene de bahsetme bunlardan sorguculara, tüm günahlarımız aramızdaki sırrımız olsun…
Hasret yağıyordu bu gün sokağımıza Kardan adam yapacaktım hasretleri üstüste yığıp Kapıları kırarak sana koştum Karpit sobam evde kaldı, sabahı nasıl edeceğimi düşünmek bile istemiyorum. maalesef üşüyeceğim. Saçların tel tel yağmur kokarak çıkıp gelsen aniden İnsan suskunluğunda sarılıversen bedenime Isıtıversen üşümelerimi Güneş Tanıçasının asaletinde…
dualarım tenini nurla sırlasın kavruk ellerin tutsun sarı şafağı göz yaşlarımız ıssız hıçkırıklarımızda saklansın öpüşmeyi günah sayan Tanrı, tam da öpüşmeye niyetlenmişken baskın yapsın yakalasın suç oluşmadan, oluşacaktı diyerek…
Mahkumiyetimiz ağır olacaktır bu faşist Tanri’dan Adımız anılmayacak, haşa, Her suçsuzluk platformunda Güneşsizliğin değersizliği hiç kimseyi ilgilendirmiyor… Güneşsizliğe de katlanırdım ya, yanımda sen oluversen, Yapayalnızım korkularımda uçuşan hayaletlerin tangosu…. En iyisi, galiba benim sana gelmem olacak Sanırım ruhumu salıvermem gerekecek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uçuşan hayaletlerin tangosu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uçuşan hayaletlerin tangosu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mahkumiyetimiz ağır olacaktır bu faşist Tanri’dan Adımız anılmayacak, haşa, Her suçsuzluk platformunda Güneşsizliğin değersizliği hiç kimseyi ilgilendirmiyor… Güneşsizliğe de katlanırdım ya, yanımda sen oluversen, Yapayalnızım korkularımda uçuşan hayaletlerin tangosu…. En iyisi, galiba benim sana gelmem olacak Sanırım ruhumu salıvermem gerekecek…
Anlam ve anlatım mükemmeldi severek okudum Usta kalemi engin yüreği alkışlıyorum ________________________________Kalemin susmasın;Selamlar
Sanıyorum geçmişte kalan bir anıyı hatırlayarak, ona yazılmış günah, Tanrı ve sevda üçgeninde..
Mahkûmuyetimiz ağır olacaktır bu faşist Tanrı'dan Adımız anılmayacak haşa, Her suçsuzluk plâtformunda Güneşssizliğin değersizliği hiç kimseyi ilgilendirmiyor... Güneşsizliğe de katlanırdım ya,yanımda sen oluversen, Yapayalnızım korkularımada,uçan hayaletlerin tangosu...
Gerçekten bu en karanlık günlerde hayallere sarılmak ve sevdiğimizin olsun yanımızda olmasını istemek kötülüğe ve zulme ona yaslanarak katlanmak en doğal isteğimiz..
Adımız anılmayacak, haşa,
Her suçsuzluk platformunda
Güneşsizliğin değersizliği hiç kimseyi ilgilendirmiyor…
Güneşsizliğe de katlanırdım ya, yanımda sen oluversen,
Yapayalnızım korkularımda uçuşan hayaletlerin tangosu….
En iyisi, galiba benim sana gelmem olacak
Sanırım ruhumu salıvermem gerekecek…
Anlam ve anlatım mükemmeldi severek okudum
Usta kalemi engin yüreği alkışlıyorum
________________________________Kalemin susmasın;Selamlar