"ACABA" DİYORUM BAZEN "ÖLDÜM DE CEHENNEME Mİ GELDİM?" HER ANI IZDIRAP HAYATIMIN HER SENDEN SONRA BEN BU KADAR GÜNAHKAR BİRİ MİYDİM? TANRIM HESAP VER BANA!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EN GÜNAHKAR KİM? YA İÇİMDEKİ MELEKLER AĞLARKEN ONLARIN GÜNAHI KİME YAZILSIN? BİR BÜYÜK İSYANDI ASİ BİR NEHİRİN TAŞMASI GİBİ, SOLUĞUN BİTTİĞİ AN GİBİ, SEN SENDEKİ BOŞLUĞA KAÇ KERE HESAP VERDİN, SORDUĞUMUZ KADAR CEVAPLADIK MI BURALARDA....... KUTLARIM AZ ÖZ ANLATTI YÜREK SESİNİ CİCİ BAK BU GÜZEL YÜREĞE CEVABI İNAN ORDA BÜTÜN SORULARIN YA CENNETLERİMİZE KİBRİT ÇAKANLAR ONLARI BİZ BULMADIKMI............. YAŞA EN CİCİSİNDEN .................HER ŞEYE RAĞMEN................
ben sevgiliye hesap soramayız demiştim :((( çünkü sevgi hesapsızdır geldimi oturur kalkmam der :)) seviyorsan ardına bakmadan koşman gerek,savaşman gerek bence...yalnış anlamadıysam tabi...
YA İÇİMDEKİ MELEKLER AĞLARKEN ONLARIN GÜNAHI KİME YAZILSIN?
BİR BÜYÜK İSYANDI ASİ BİR NEHİRİN TAŞMASI GİBİ,
SOLUĞUN BİTTİĞİ AN GİBİ,
SEN SENDEKİ BOŞLUĞA KAÇ KERE HESAP VERDİN,
SORDUĞUMUZ KADAR CEVAPLADIK MI BURALARDA.......
KUTLARIM AZ ÖZ ANLATTI YÜREK SESİNİ
CİCİ BAK BU GÜZEL YÜREĞE CEVABI İNAN ORDA BÜTÜN SORULARIN
YA CENNETLERİMİZE KİBRİT ÇAKANLAR ONLARI BİZ BULMADIKMI.............
YAŞA EN CİCİSİNDEN .................HER ŞEYE RAĞMEN................