Gelsen.. Hayata dönse mevsimler Ve büyüttüğün çiçekler..
Islaktı ömrümün örtündüğü yalnızlık Gözü yaşlı bir çocuk Yere atılmış bir paspas Tokmağı kırık bir kapı Ya da rüzgar alan bir konak misali Kapı ardından adım atamayan Uzak, Çok uzakta unutuldu mutluluğun tadı Sis olmuş hayalin sokağın köşe başında Giden de görünmez gelen de dumanından vedaların Sen yalnızlığı öyle güzel kucaklamışsın Yakışmış yakana takındığın başıboş eda..
Ve rüzgarların burnumda bıraktığı kokun Şimdi daha çok sızlatıyor tenimi Tuz basmak nafile üstü kapalı yaralarıma Deri altında acım, kör kütük bir sancı Yokluyorum uykumda gözlerinin içini Var mı ihtimal dönmene demlenen sabahlarda Bu yalnız kalışlarımın bilmem kaçıncı akşamı Her oda karanlık güneşlere küskün Çiçeklerin yatalak, toprağına teslim Ki ben şimdilerde kendime bakamıyorum Gidişinden bu yana nefeslerim öksüz Heveslerim kırık, Umutlarım güçsüz..
Gelsen.. Birlikte saysak yine Ömrümüzün her gün Tükenen dünlerini..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
birlikte saysak tükenen-dün-lerimizi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
birlikte saysak tükenen-dün-lerimizi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİR GEÇEKTEN ÇOK GÜZEL ANLATIYOR. FAKAT YANLIŞ ANLAMAYIN SON DÖRT DİZESİ ŞİİRİ OTURTMMUŞ Birlikte saysak yine Ömrümüzün her gün Tükenen dünlerini.. İŞTE BURASI EN ALIMLI BÖLÜMÜ. Sonuç bölümü de fakat olsun en anlamlısı olmuş. yüreğinize sağlık
Birlikte saysak yine
Ömrümüzün her gün
Tükenen dünlerini..
İŞTE BURASI EN ALIMLI BÖLÜMÜ. Sonuç bölümü de fakat olsun en anlamlısı olmuş.
yüreğinize sağlık