Dokundu diye gözlerine usulca Kelebeğin kanatlarına şiir olduk bu gece Ne güzel bir masaldı Kahkülleri hafif gök sarısı,mavisi denizden Nefesini geçirdim içimden...
Bir düzene papatya ile kucağında Dolanmış ay’ın bir ucundan yıldızların bir kuyruğuna Huzur diyor çenesine tutunmuş gözyaşı Yağmura kolunu kanadını germiş cesur bakışları Kavuşmaktan geçerse yolu satırların Bir anlamı olur gözpınarlarındaki damlaların...
Dilimizin ucundaki o kıvranan kelime cümbüşü Öyle tezattır ki makbul olan susuşu; Gönlüme nasıl virajlı bir ağ kurmuş Sesin açtı mı kulaklarımın mührünü Bir bakarsın boş sesler kaybolmuş...
Her kirpiğine tebessüm örüyor kirpikleri Biraz kokusunun sindiği o kol düğmeleri Esnerken daha rüyasına kuruluyorsun sakince Açıyorsun vurduğun kilidini kalbinin Yolu düşerse toz’un toprağın, Karışırsa akları karasına saçlarının Bütünüyle yediriyorum olumsuz her şeyi Ne yaparsan ne edersen et Hakkın istediği kadar yanındayım...
Çözülüyor kaldırım taşlarının bağları Sönüyor semtin ışıkları Hep o cümleyi bulamadığından olmuyor bu şiirler Titriyor zeminler Alabildiğince tuzak... Yumuşak bir ney sesi mi tırmalıyor sakinliğimi Huzur kıracak gibi mi sarılmış kemiklerimi Yoksa o mu tutuyor ellerimi...
Rahmet Der susarım Çok dua ettim bugün yağmur yağdı Sür ayağını topla gel bereketi Ömrümün geri kalanının dirayeti Eş; Bastondur biraz Dik tut beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.