(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VUSLAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VUSLAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bende onun icin dedim, bir dahaki sefere soylemem :) Cok tesekkurlerimle dost kalem, guzel yurek Mecit Kardesim. Selamlarim gurbet vatana, komsuya, size...
Iyi ki gec geldiniz de bir hatacik buldunuz, ya once gelseydiniz kac hata bulurdunuz kimbilir ve vay gelmisti basima... :) Selam saygim size dogru Mecit Bey. Cok tesekkurlerimle, sagolun..
Seven gönülden dökülen inci tanesi gibi dizeler.Şu kısacık ömürde sevginin kıymeti anlaşılsın sevenlerin yolları ayrılmasın.Emeğine sağlık tebrik ederim sevgiler.
Her zaman begeni ile takip ettiğim, ender ve mükemmel şiirlere imza atan kaleminizi ve sizi kutluyorum efendim. Şiirle kalınız. Selam ve dua. Saygılarımla.
Bütün rota sevdanın direktifinde Güzel ve kalıcı bir sevda kahramanı olman dileğimle. Tebrikler, yürekten kutluyorum seni ve sevgi dolu dizleriniz Nezahat' cım.
senin o yüreğini ve onun klavuzu ruhunu ve bunları sana bahşeden Allahına kurban harikasın sen can bacım o gönül kalemin herdem çağlasın sevgiler yüreğine canım..
Canimsin, yureginin o simsicak , sevgi dolu yani yok mu? Orasini verene kurban bacin.. Cok tesekkur ederim guzel dilek ve dua niyetine saydigim ifadene.. selam sevgim senden yana..
" sevda dediğin şey bizi tartıyor " Çoğu kez sorarım kendime : Şairler olmasaydı nice olurdu "sevdanın" hali,diye. Esasen nice olacak olan insanın ta kendisi. Sevda. bir sevgi ,bir sadakat,bir iç temizliği,bir teslimiyet,bir muhabbet,bir cesaret,bir bedel... Teşekkür ederim saygılar.
Her biri öyle güzel ki..
Okudukça insanın sayfadan ayrılası gelmiyor.
İçinden en güzelini seçip alamıyorum..
Bugün...VUSLAT dedim.Alıyorum şiirinizi.Sayfamda paylaşacağım.Sevgilerimle...