-Yaşam denen saltanatla boy ölçüşemezsin aynada- Ölümün elleri sarılacak dal ararken kuytuda Gri bir gölgenin ardına saklanamazsın Sen tüm ölümlere ağlayan yabancı Kendi yalnızlığında takılıp kalırsın Ağladığın anılar geçmişe yerleşmiş boşlukta Sevda dediğin karanlık bir kuytuda intihara meyletmiş Kimi kolluyorsun uzak limanlarda ey yabancı?
Kendine yakınım sanıyorsun, tam tersi oysa Gölgelerde saklanmayı bırak! Daralan bolluklar da sızlanmak kaderim sanıyorsan Bu yazgıya inanan tek sensin
-Kentler ölümlere ağlamaz Duvarlara çarpmaz Onlar susar gözlerinde- ...
Kendisinde kaybolmuşlara yas tutmaz bu şehir yabancı Bağrına basar onları Basar ve bastıkça daha çok kanar yaralar Kırmızının tonlarında savrulur Alev alev kavrulur sun yabancı. Ağlayan yoktur tek sen ağlarsın Mavi bir yangıyla ağlarsın Tüm sokaklar yalnızlık kokar Bastığın kaldırım taşları eskir Dağılan mozaiği toplayamazsın yabancı Rüzgarın önündeki her kent ölüm kokar Geceleri sisler asılır yollara önünü göremezsin çok defa Kendini gizler en gizemli gerçeklikleriyle Başka doğumlar başka hayatlara geçer Yalnızlığa sığınırsın pusların ardında Yok olan sadece umut mu sanıyorsun Ölüyorsun yaşarken Senin tüm feryatların hükümsüzdür Şiir kokan geceler seni yorar yabancı
Daralmanın ortasına basıyor takvim Çek ayağını diyemeyecek haldeyim Selamlıyorum seni ey gece!
Hadi dokun az daha tenime Okşa saçlarımı haykır kulağıma Önünde kanatlanıyorum Orda bir bebek merhaba diyor hayata Bir adam can veriyor Bir kadın ağlıyor Soğuk düşüyor gözlerime Kor kor eriyorum ...
Diş geçiremezsin gece! Ben ağlamıyorum ve doğmuyorum Kanatlanıyorum önünde ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gece daralması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gece daralması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni bir mümkünü olsaydı da şiirlere sormalıydı Ellerinden nasılda hüznü içtiklerini,kalemine yaka paça nasıl sarıldıklarını harflerin. Şiir sende hayata gözlerini açıyor şaire. yüreğine sağlık emi...
yabancı derken dizeler sanki benim eksik bir yanıma sesleniyordu şiir ki.. bu sayfada şiir ve müziğe doyduğumu her zaman ve usanmadan tekrarlayacağım ki şairi ve kalemine yürekten alkışlayabileyim
Daralmanın ortasına basıyor takvim Çek ayağını diyemeyecek haldeyim Selamlıyorum seni ey gece!
Hadi dokun az daha tenime Okşa saçlarımı haykır kulağıma Önünde kanatlanıyorum Orda bir bebek merhaba diyor hayata Bir adam can veriyor Bir kadın ağlıyor Soğuk düşüyor gözlerime Kor kor eriyorum ...
Diş geçiremezsin gece! Ben ağlamıyorum ve doğmuyorum Kanatlanıyorum önünde ...
Fon eşliğinde güzel şiir alkışlıyorum usta kalemi üstad Yüreğine kalemine sağlık _____________________________________Saygılar
Karanlığa resttin dik başlı mağrur duruşu bu olsa gerekti.Sabaha bir ışık daha yakmak adına masaya yumruğu bırakmanın en şiircesi bu olsa gerekti..Kanatlarınız yorulmasın şair arkadaşım..Kucak dolusu sevgimle..
kutluyorum, kaleminiz daim olsun
esenlikler dilerim