Bakmayın melül mahzun cana cefa hâlime Sicilim parlak değil, vukuatım çok benim. Bir güzeller güzeli haz kattı hayalime Mecnûn’dan beter oldum; dur durağım yok benim. İstiyor ki "öl!" dese hemen orda öleyim Ayıptır söylemesi; ben artık bir köleyim. 😭
Ne zaman rast gelseniz karanlık bir geceye Bilin ki sebep benim; bir emir almışımdır! Taç yapmak için yine gönlümdeki eceye Mehtaptan yıldızları gizlice çalmışımdır. Görkemli bir çınarken -baş eğmeyen- düne dek Hâlime bakmak yeter; fazla söze ne gerek!☹
Üç seferim var günde Kaf Dağı ötesine Kuş sütü bulmak için engeller aşıyorum. Düştüm aşkın lavına av’ım işkencesine Baktıkça aynalara kendime şaşıyorum... Hayat gerçekte nedir? Cennet mi, cehennem mi? Kim kurtaracak beni; talihim mi, annem mi?
Hapsettim yüreğime güneşi alıp esir Duysam ki fîrar etmiş aşkıma zül sayarım. Baktığımda yüzüne görsem yâr müteessir Derleyip şuasını gözlerimden yayarım. Farzedin duymadınız; söylenenlere kanın! Güneş yoksa yerinde, sebeb buluttur sanın.
Ne zaman "ah" çekse yâr yanıma koşar telaş Zapt etmek kolay değil böyle anlarda beni Farketsem yanağından süzülmüş bir damla yaş Koyup kaynar kazana haşlarım gezegeni. Eskiden kibrit vardı; zordu Roma’yı yakmak Dem değişti şansa bak; hem benzin var, hem çakmak!
Her deprem olduğunda bilin ki benim sebep Kızınca yumruğumu faylara vurmuşumdur Ya da lav tükürürüm "yâri mutsuz görsem- hep Kalbini kıran kimse, yine kavurmuşumdur Gül, Lale... vesaire onun adı hukuken Size kalan üç isim; Zakkum, Kaktüs ve Diken!
Sakın ola hiç kimse "aşka düştüm" demesin Sevda bizden sorulur; bizim tekelimizde! Asla şüphe yok bunda; tehdit açık ve kesin! Bu yasağa uymayan can verir elimizde! 💀 Bana kalsa neyse de, ecemin yok şakası ☠ Kalmasın hiç kimsenin aşk ile alakası!
Umarsız aşık gördüm; üzüldüm, kaldım naçar Çıkardım bir meydana boynuna ip geçirip "Son arzun nedir?" dedim; dedi "Ömre değer yâr" Henüz dâra çekmeden canını verdi garip. Daha bunlar da ne ki; cürmüm çok, hepsi de pis Lâkin bugünlük yeter; polis geliyor polis 😲
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YAKLAŞMAYIN... YAKARIM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YAKLAŞMAYIN... YAKARIM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esprili,tebessüm ettiren ifadeleri şiire bilerek katarak renklendirmek istemişsiniz! Gülmem şiirin başarıya ulaştığını gösterir! Temayı gayet ciddi olarak düşündüğümde, kadim şiirin "büyük aşık"lık iddiasıyla yazılmış eserlerine akraba bir şiir canlandı zihnimde. Etkin yetkin hece şiirleri yazdığınızı söylememe gerek yok sanırım! Ustaca kotarılmış bu güzel şiir için kutluyorum Mecit hocamı! Selam saygı ile.
Durum acil vakıa, bunu duyan ne yapsın? Aşk ondan sorulurmuş peki bizi yakan ne? Hiç durmasın kaybolsun meskun bir yere sapsın Yorgun şair diyor ki gözden kalbe akan ne? Mecit dost; neler söyler, kendi söyler duyar mı? İnsan seven Âşığa, zulüm eder kıyar mı? ...........der..yorgun şair..
Kalemin daim olsun biraz tehdit eder olsa da çok güzel bir eser olmuş, Mecit Kardeşim yüreğini kutladım. Muhabbetle sağlık selametle kal.
Bende öyle yaptım tebessümle okudum Mecit Hocam.:))
Bütün renkler gönlünüzce olsun, yine özgürlüğün rengi maviye boyamışsınız rengimi çok teşekkür ediyorum değerli kardeşim. Şiirin hem tebessüm ettirdi hemde düşündürdü tekrar tebrikler ediyorum. Sağlıcakla kalın.
emek doluydu, dolu dolu şiir tadında
kutlarım usta kalemi
saygılarımla