sınırlar sabit bir keşmekeşte can çekişirken karanlığı geride bırakan insan gölgesini şafağa taşır
...
riyakar adımlar günışığına çıktıkça başı belirsiz, ortası hayal, çalınır davullar bariz yelkenler açılır bir sonrakine ki şaşkın coğrafyaların yazgısı daha en başından kucaklar yanlışı ama insan görür ve tanır; kim doğru, kim yanlış hangi ses yürekten, hangi kalem satılık bunca keder, onca isyan anlar ki umutsuzluk çoğaldıkça değişim kendi avuçlarında gelişime dönüşür ötesi kararlılıktır çünkü öyküler fısıldanır çok uzaklardan uzaklığın eşsiz yakınlığı doğar o vakit ki en yakına düşen sancılar en yürekli yağmuru da beraberinde getirir açılır boran kapısı umuda, barışa, sevdaya koşar insan, insanca içinde onlarca çocuk dewranodan didoya sibiryadan afrikaya ve nihaventin doğasından gülümsedikçe bağımsız zambaklar kesilir ortadoğunun kan tutkusu..
...
ola ki düğümlenmiş tel örgüler görürsen unutma, giden insan kalır hep ayazda sarıp sarmalayan su damlacıkları gibi yeniden yaratmak için insanlığı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gri Fotoğrafların Alınyazısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gri Fotoğrafların Alınyazısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.