Biraz şiir çekiyor O’nun canı Biraz ben çekiyor Kıskanmak tohumları seyrediyor bir de arkasını Yarınlar çok boş kalıyor Boş k/alıyor O’nun İçtiği tüm otlar Y/aktığı her haltlar...
Adı unutuluyor kısa kısa Saçları aborjinleşir umuduyla Nasıl da ayrı kaldı diyarlarından...
Oysa Ona O yakışıyordu...
Yediğim harflerin tavrı Soğuk kalıyor hani Yazamadığının farkında olan resimler arasında Cirit atıyor O...
Ve Şahıslar içinde Yok’olan zebaniliğimiz başlıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben, Sen, O... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben, Sen, O... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biraz şiir çekiyor O’nun canı Biraz ben çekiyor Kıskanmak tohumları seyrediyor bir de arkasını Yarınlar çok boş kalıyor Boş k/alıyor O’nun İçtiği tüm otlar Y/aktığı her haltlar...
Adı unutuluyor kısa kısa Saçları aborjinleşir umuduyla Nasıl da ayrı kaldı diyarlarından..
dargım kırgın bir yüreğin haykırışı beğeni ile okudum tebrik ederim.
Vay vay vay!... Bu nasıl şiir böyle? Buram buram gençlik kokuyor... Heyecan hissediliyor kelimelerden... İnanılmaz bir sinerji mevcut... Şiir değişik, animasyon değişik, müzik değişik...
Bir başlıyınca "ben'ler, o'nlar " ya da bizler onlar kopukluğun lehçesini yazıyor kitap.
Toparlanamazsın daha güzel kız hayat seni dağıtır yıkar, yakar yok eder velevki tutunmalısın bir olana tek olana! işte o zaman belki hayat sana gül sunar savrulan küllerin arasından.
Gözlerime hüznü koyan bir yansıma idi yazdıkların hayatının baharında sakın solma ...