Bir şiir yazdım geceye ve lanet ettiklerime, içimde ne varsa kustum dizelere, imgeledim tek tek bütün aldanmışlığımı. ahh zavallı kadınlığım ! ne çok aldanmışsın vefası eksiklere...
hep vefasızlar biriktirmişim sol yanımda, sevgiyle açtığım yüreğimi, çarmıha gerdiler, paslı çiviler soktular kan(a)dım... ahh zavallı yüreğim, şimdi inim inim inlemekte.
her gece şiirler doğurdum derin bir yaradan kanayan, göbek bağımın kesildiği gün yazgı diye, karalar yazılmış yazgı defterime ahh yazgım, kara yazgım, ağlatırsın omzuna konmuş bir serçeyi...
acılar ki; yüreğimde can alır, sızım sızım sızlar derinlerden morfinsiz çekilmiş bir diş sancısı gibi Ahh acım, bitmek bilmeyen acım çektikçe çektiren, boynuma yağlı urganları geçiren, beni ölüp ölüp dirilten..
İnsanlık öldü, vefasızlık yine baş rollerde, gişe rekorları kırıyor, hayat sinemalarında çocukluğumun kahramanı pollyanna, düşler ülkesine geri döndü yalancı pinokyo geldi, ne kadar yalan söylerse söylesin burnu uzamayan Pinokyalar...
Ahh hayat, zalim hayat; morfinsiz çekilen bir diş sancısı gibisin, sızım sızım sızlatmaktasın yürekleri... acıt acıtabildiğin kadar, kır, dök, parçala daha ne kadar parçalayabileceksen parçala, acıyada alıştık, kanamayada...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT SANCISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT SANCISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Daha ne kadar parçalayacaksan parçala Acıya da alıştık, kanamaya da…”
Son kurşundu, Hem de, Dom dom kurşunu kabilide Ateş aldı finalde Alışkanlığın silahı birden bire Namlunun ucundan gürleyince ! Patladı hayata o son bomba !!!.. Ve paramparça etti hayatın yüreğini de…
Hayat sancısı, Elbet cam kesiğinden beter Cam kesiği, Merhem sürersin geçer Oysa zalimlikler, Bitsede bir yenisi biter ! Şansta yetmez kimilerine Hayat istese onun şansını da yok eder. Öyle bir hayat çıkar ki senin karşına, Öldürse ne ala ? Seni yaşayan bir cesetten bile beter eder !...
Hayattan seçilmiş bir takım ezgisellikler… Ne güzel anlatmış bize bunu elit dizeler. Sanki hepsi de, bir cımbızla hayattan seçilmiş gibiydiler… Duyarken yaşayan yüreğinize bitimsiz tebrikler !!!....
Hayat zaten zehirli bir akreptir,o bir bütündür,acılar ve kederleri çokturPişanlıkları her zaman vardır.Ne yazık ki zamanın geri dönüşü yoktur.Kış kıyametinde bembeyaz karın örttüğü toprakta gıdasını bulamayan kurdun köpeğe saldırırken avaz avaz bağıran köpeğin feryadını dinlemeyen kurt gibi...Acımasız ve iyi duyguların harap olduğu anların soysuzluğu galebe geldiği an ki,vicdanlar yükünü almış gitmiştir.Sevdasına kavuşmak için bindiği ve meçhule giden sandalla denizin maviliklerinde sessiz ve usulca...
Yüreğinize sağlık elem ve hüzün dolu şiirinizi okudum ve düşündüm bunları yazdım sevgili dost...
acılar ki; yüreğimde can alır, sızım sızım sızlar derinlerden morfinsiz çekilmiş bir diş sancısı gibi Ahh acım, bitmek bilmeyen acım çektikçe çektiren, boynuma yağlı urganları geçiren, beni ölüp ölüp dirilten..
İnsanlık öldü, vefasızlık yine baş rollerde, gişe rekorları kırıyor, hayat sinemalarında çocukluğumun kahramanı pollyanna, düşler ülkesine geri döndü yalancı pinokyo geldi, ne kadar yalan söylerse söylesin burnu uzamayan Pinokyalar...
Ahh hayat, zalim hayat; morfinsiz çekilen bir diş sancısı gibisin, sızım sızım sızlatmaktasın yürekleri... acıt acıtabildiğin kadar, kır, dök, parçala daha ne kadar parçalayabileceksen parçala, acıyada alıştık, kanamayada...
Hüzünlü dizeleri beğendim yüreğine sağlık selamlar.................
Ahh hayat, zalim hayat; morfinsiz çekilen bir diş sancısı gibisin, sızım sızım sızlatmaktasın yürekleri... acıt acıtabildiğin kadar, kır, dök, parçala daha ne kadar parçalayabileceksen parçala, acıyada alıştık, kanamaya da...
gerekirse çekip atarız der gibiydi dost kutlar sevgiler sunarım...
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin susmasın
__________________________________________Saygılar