(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜTOPİK AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜTOPİK AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ütopik bir coğrafyada, Ütopik bir iklimde, Sonsuz bir aşkla bir adam sevdim.
Ben Hepaistos’tan olma, Afrodit’ den doğma, Yarı çocuk, yarı kadınım.
Bir yanım aşk Bir yanım ölümsüzlüktür benim.
Göklerin kudreti bir avucumda Aşkın hezimeti diğerinde Çocuk yanım gibi duru sevgiyim Ölüm gibi senin tenindeyim.
Sözyaşlarım’dan
24.01.2010
Farklı ama güzel bir anlatımdı severek okudum Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın __________________________________________________Saygılar selamlar
Tanrısallık kıvamı olur Tabi ki yangını ormanlar doldurur Asla söndürülemez yangınları kutsal masalların İlle de mitilojik aşklar yaşıyanların…
Dört ruhtan aynı cin insan “Yarı çocuk, yarı kadın olan” Ve “Bir yanı aşk, bir yanı ölümsüzlük” kokan Öyle bir insan, Dört toplam sonunda, Elde kalan, Toptan bir insan !!!...
Hani, İnsan üstü insan gibi ? O ki, En yüce aşk’ın sahibi…
Sevince öyle sevmeli “Ütopik coğrafyada” deyip geçmemeli Hiç olanaksızsa, En azından düşlemeli Düşü bile titretmeye yeter insan yüreğini !!!...
Şiir özü şiir ! Damıtılmıştır ! İster gerçek, İster mitoloji, İster masal gibi yaşanır Ve sonun da, Elde kalan hep AŞK’tır…
Hayal gücünüz ve bunu satırlara taşıyışınızı kutluyorum...