(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çıkiçimden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çıkiçimden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimize severek ve istiyerek aldıklarımızı ve baş köşeye oturtduğumuzu kolay mı içeriden çıkarmak kovsan gitmez...Sevgilerimle şairem yüreğiniz solmasın..
Unutmaya çalışmanın, ya da mecburen unutma kulvarında yol almanın, hoş bir üslupla dile getirilmesi... Ne kadar etkileyici... Edebi açıdan ne kadar güzel... Duygusal açıdan ne kadar hüzünlü, yürek yakıcı... Etkileyici bir cümle...
Kaybedişleri takiben yaşanan boşluğu ve o boşluğun insan davranışlarının dengesini bozuşunun, hoş bir ifade ile anlatımı... Ve, şiirde sövmenin, bir hanımefendi nezaketinde sunumu... Bizce, şiddet kelimesinin altına gizlenen gerçek budur...
Ve, hayata teslim olmak, ölme değil...
'' Ç ı k i ç i m d e n ö l ü y o r u m''
Güzeldi... Yoruma yazacak çok şey var ama, şiirin iki üç katı olması, insanların diline düşürür bizi... Tadında kalsın, bth tadında olsun...
Bir tutam hayat tarafından 11/15/2013 4:07:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir çıkarsa ölürsün zaten -Ruh-