Sabahlar olmaz artık şehrimde Şafak vakti gittin gideli.
Yetim bir gecenin hüznünde kaybolurken aşk Yüreğime devrildi ayrılık! Göz uçlarımdan düştüm yokluğuna Bérto. Şimdi hangi minareden sallansa çığlıklarım D u y a r s ı n.
Ki ben; En çok sana sağırdım Sesini duy(a)mamışken!
//
Senelerce ruhumun içinde gezindim. Meğerse ölümün diğer adıymışsın Azrail dudaklarımdan öptüğünde Ö ğ r e n d i m.
Gitmeseydin sönmeyecekti karanlık. Ve ardından ‘’ayrılık’’ diye anılmayacaktı adın! Belki ben yanmayacaktım Beni Cehennemine atmasaydın.
//
Alnımın ortasından düşerken kaderim Saçlarımın en ince telinde koptu kıyamet! Ölmeyi beceremezken Gidişine kurban edildim Bérto!
Sen gittin Bérto Memleketim üşüdü yokluğunun zemherisinde. Şimdi buralar kış, İçim ayaz! Gitmeseydin üşümezdim(k). Ve gitmeseydin inlemezdi Urfa yokluğunun sızısıyla.
//
Oy benim gidişinde aklımı unuttuğum Bérto Oy ecele rest çekişim! Sen gittikten sonra ölmek istemezdim ama Önce gözlerimi kapattılar Sonra uyudum. Aslında ben uyurken de ö l e b i l i r i m Bérto!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bérto şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bérto şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alnımın ortasından düşerken kaderim Saçlarımın en ince telinde koptu kıyamet! Ölmeyi beceremezken Gidişine kurban edildim Bérto! ____________________________en koyu sesler ıssızlıkta dinlenir der erenler. ıssızlıktan beslenenler için ateş yakmak can almaktır. affollaaa içimden geldide yazıverdim bir ıssızlığa bolca hürmetle şiire
çokça tebrikler
kutlarım