Hala düşüyor merdiven altı boşluk Hayalindeki adsız adam soluk
Geçince boşluklardan oluşur bir tür iç kanama Bir saniyelik dilimdir Kırmızı çiçeklerin açışı o taraflarda
Bakma, artık naif değiller Ve gelincik beklemiyor şafaklar Bu yüzden kan tarlaları kuruyor Ellerinden göle sonbahar düşüyor bir damla Yürüyor adsız hayaller Alacakaranlıkta ishak kuşuyla
Umursamadan merdivendeki boşluk Zamansız gelir soluk Her defasında onların elinde fırça Boyuyorlar ölüm rengini kızıla İllegal gerdek sabahlarında
Merdiven bitiminde yakalıyor babası Altı hala boşluk Kaç adsız adam geldi geçti Kızın ruhu hala boğuk
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merdiven Altı Boşluk Soluksuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merdiven Altı Boşluk Soluksuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1.profil resminizi beğenmedim...samimiyetsiz gibi... 2.Hala düşüyor merdiven altı boşluk Hayalindeki adsız adam soluk, bu dizelerden birşey anlamadım...galiba hayal dünyam kısıtlı... 3.boşlu kelimesinin tekrarı iyi olmamış.. 4.Şiir benim için ikinci parağrafta başlıyor...güllerin açılması ve ani...bu kadar yanar söner olamanızı tavsiye ederim... 5.kan tarlaları sonbaharda sürülen ve ekinsiz ürün veren tarlalar olsa gerek değil mi? 6.ve dördüncü parağrafta şiire yapıştırılmış arka fon resmini gördüm...sabahını...sabahlığını...boşluğu... 7.ve zihnin karmaşasını görüyorum finalde...gayet anlaşılır...baba şefkatinden uzak ve ya baba dırdırını hatırlatan imgeler...herşey yasal olmasa gerek...
çok güzeldi şiiriniz... betimlemeler harika... Tebrik ederim... Saygılar...
diyecek bir yok...bir çıta baldan alaınabilecek lezzet bir misranızda gizliymiş..kusura bakmayın onu buldum ve ruhuma lazım olanı aldım...yüreğinize sağlık...
her yer kızıl
ölüm dahil,
tebrikler