ben düşümde seni gördüm İsmail al benizli,toprak kokulu bir kuşun sırtındaydın. sağanak tutmuştu gözlerini bahar fışkıran ellerin vardı... arşa uzanmıştı başın boynunda aşkın mührü ile duruyordun öylece...
ben suskundum ben yorgundum ardın sıra yürüyordum gölgene muttasıl... yüküm ağırdı, Ademce bir yalnızlıktı taşıdığım sırtımda.... evvelsizdim,kimsesizdim. çaresizdim İsmail... soyum,ırkım başım,sırtım sana dayanıyordu titriyordu beynimin ipsizleri yüreğimde ruhsatlı bir gayya kuyusu yanıyordu gözlerimdeki araf boşluğundan, hücre hücre düşüyordum İsmail...
uyandım düşümden, gurbetime geri döndüm ser-sefil. teslim oldum ben İsmail... susturdum dilimin ahkamlarını vardım aşk kapısına koydum eşiğine gönlümü . boyun büktüm, diz çöktüm sessizce... kabul buyur sevdamı Ey YAR!(c.c) kabul buyur İSMAİLCE...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSMAİLCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSMAİLCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uyandım düşümden, gurbetime geri döndüm ser-sefil. teslim oldum ben İsmail... susturdum dilimin ahkamlarını vardım aşk kapısına koydum eşiğine gönlümü . boyun büktüm, diz çöktüm sessizce... kabul buyur sevdamı Ey YAR!(c.c) kabul buyur İSMAİLCE...
gurbetime geri döndüm ser-sefil.
teslim oldum ben İsmail...
susturdum dilimin ahkamlarını
vardım aşk kapısına
koydum eşiğine gönlümü .
boyun büktüm,
diz çöktüm sessizce...
kabul buyur sevdamı Ey YAR!(c.c)
kabul buyur İSMAİLCE...
YARADAN'IMIZ YAR OLSUN.