Beni, bir kâğıdın masumiyeti ve kalemin ciddiyeti kadar hatırla!
De ki öp adımı zikreden dudaklarınla hatırla, öp. Bırak gitsin meskûn sokakların ağlamaklı mazgallarında Gitsin yalın ayak, yarı çıplak Terk edilmiş yalnızlığımın peşi sıra Sürükleyiver de dönmesin yüzüm yüzüne Küssün gözlerine kirpiklerin Hırçınlaşan dalgaların peşi sıra sürükle Göm mavisine beni De ki öptüm, öldün.
Adın ki dilime zerk edilen en meşakatli kelime Sev de, geçsin. Geçsin kalbime düşen ağrı telaşları Ve bir martı alsın beni Alsında götürsün beni benden İtsin içine.
Yarım yamalak gülüşlerim öpsün yüzünden Tükensin deniz ve martılarda ölsün. Yokluğunu çoğaltan bu izmarit nefes O da bitecek ve küllerinden dirilecek Tıpkı adın gibi eksik, telaşlı Adını yeniden dilime zerk edecek.
Seni ağlak bir gecenin sokağında bulmuştum Ve sabahında, adınla gömüyorum gamzelerime.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sev de şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sev de şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.