Allah’ım; İstediğim bütün uzakları benim için yakın eyle, Kalbimi sıkan bütün yakınları da uzak eyle, Ve bütün bunları gönlüme de sevdir … ***************
Sonbahar oldum yaprak yaprak Tesellisiz bir geceye fırladım, sana uyanmak, sana uyanmaktı hayat! Kalbimi dar bir kafese kapadım, içimde bir serçe özgürlüğe aşıktı.
Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım sensiz soluyorum anlayacağın, duyuyor musun... orda mısın... var mısın... yok musun ..? Ben ise, yanarak yıkılarak aklıma her geldiğinde ağlayarak!
Aklımı senden kaçırdım, huzur, kalamış kadar uzakta ya da yanlış saatlerde bekledim gelmeni, sarmaşık aşkın sarısında kaldım sarılamadım... Münzevi yanlarım ağır bastı bugün ve ben şevkatine hasretim! gel ki kurtulsun bu düş-üş-ten ömrüm...
Kalbim şimdi bir sokak çocuğu Sanki sabahı eksik şiirlerimin, sanki hep kanayacak bu yara, ağlayacak bir aşkın kıyısında çare yok ağlayacak...
Mavi olup çık ortaya! Kaybetmeden yolumu, uçup gitmeden... Sensiz soluyorum anlayacağın mavimavi ölüyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşsel oyuncak 5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşsel oyuncak 5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanıyorum, sizin sayfanıza ilk gelişimiz bu. Belki ilk kez geldik ama, hiç de yabancılık çekmedik sözün doğrusu. Çok duru, çok samimi, çok dürüst bir anlatımla karşılaştık...
Şiirin hikayesi bile, başlı başına bir yorum konusu aslında... Her kelimesi, her cümlesi de şiirin... hangi birinden başlasak, hangi birinin güzelliğine dokunsak, bilemiyoruz...
''
Allah’ım; İstediğim bütün uzakları benim için yakın eyle, Kalbimi sıkan bütün yakınları da uzak eyle, Ve bütün bunları gönlüme de sevdir …''
Amin diyoruz tüm içtenliğimizle... ve, aynı dilekleri kendimiz için de diliyoruz.
''sana uyanmak, sana uyanmaktı hayat!''
Ne güzel bir sevgi ifadesi... Sevgilinin yaşadığı bir dünyaya, bir sabaha uyanmak... Düşünebiliyor musunuz içinde barındırdığı heyecanı, mutluluğu...
Ve, ümitsizlik esintileri şiirin sonlarında...
''Kalbim şimdi bir sokak çocuğu Sanki sabahı eksik şiirlerimin, sanki hep kanayacak bu yara, ağlayacak bir aşkın kıyısında çare yok ağlayacak...''
Ümitsizlik sözleri düşürmüş gönül şiire ama, yine de, kıyısından köşesinden, bir ufak kıvılcım aramayı da ihmal etmemiş...
''Mavi olup çık ortaya! Kaybetmeden yolumu, uçup gitmeden... Sensiz soluyorum anlayacağın mavi mavi ölüyorum...''
Ne demeli? Umarız ve dileriz, beklenen gelir, saklanan çıkar kuytularından... Yollar kaybolmadan, gönül kuşu gizemler göç etmeden, yürek baharında solmadan, çıkıp gelsin beklenen...
Çok güzel bir şiirdi. Çok anlaşılırdı. samimiydi, gönüldendi...
Sanırım, sevgiyi, gerçek sevgiyi tadanlar, bu cümleden çok şeyler alacaklar kendilerine.
Bu güzel yoruma mavi yakışır ancak.. sanki şiirimin tercümanı oldunuz, bu kadar dikkatle okuyup her dizesinde anlam çıkarttığın için teşekkürederim üstad diyorum.. Gerçek sevginin en alasını tatmışsınız siz. var olun.. bu arada şiirime ilk gelişiniz ama öyküm'e uğrayıp yine iz bırakıp gittiniz güzel yorumunuzla... Hoş geldiniz o zaman teşekkürederimmm...........
düş'üş'te ki yüreğin mavileşmeye hazırlandığı vakit, küçük bir oyuncağın düş'üne gireceğini bir 'düş' hayal ediyorum..sevgiler yüreği düş/lü ve güzel arkadaşım:)
Sanki sabahı eksik şiirlerimin,
sanki hep kanayacak bu yara,
ağlayacak bir aşkın kıyısında
çare yok ağlayacak...''
Nefisti şair..
Aşk uçurumdur derler,ondan sevgilinin bir adı da YAR dır.
saygılar,selamlar...