(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GÜ L E N AZ (CiNAS) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GÜ L E N AZ (CiNAS) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugün ki harika cinaslarınızdan sonra bu şiiri de okumak ne güzel bir hazdı... yüreğinize kaleminize sağlık derken saygılarımı bırakıyorum sayfanıza...
Mecit kardeşim dükkanı kabadığım için ilhamlar orda kaldı sabah ola hayrola. Bilmeni isterim ki söylediklerim iltifat değil şiirlerinden esinlenip yazdığım dörtlükler koca bir şiir oluyor. Hulasa rüzgarın yetiyor buda bir hakikat. Muhabbetle kal değerli dost.
üstadım sende bize bişey bırakmamaya niyetlisin galiba bu ne güzel olmuş öyle şiir sizde dişleri bilemiş te gelmişsiniz sofrada taam komıyacaksınız anlaşılan :)))
Bir atimlik barut vardi, tefekkürle yogurdum Tan dogarken haber geldi; dediler "tam isabet" Sanma sakin kolay oldu; sezeryanla dogurdum Söz! Bir daha düsmem güne; kiskanma, idare et... :))
Üzülmene hic sebep yok; ah cekme yana yana Bu âlemde sen var iken, kim bakar benden yana "Dostum" demen bana yeter; bedeldir bir cihana Gönderme beni sürgüne; cektirme hic esaret.
Siir diye bugüne dek ne yazdiysam toplasan Bir tek gram altin etmez, altin ile kaplasan. Sesim cikmaz "bedel" diye hancerini saplasan Ayni hata tekrar etmez; nerde bende cesaret.
Hem ben seni uyarmistim; dinlemedin, gel dedin Gelmez isen yas dökerim, yollar olur sel dedin Allah bilir, dudak büktün, nasil olsa kel dedin Say ki bu dert ihtar sana; günahina kefaret.
Yatma öyle perperisan; her gün yeni gün dogar Durumun cok vahim sanma; umut yeisi bogar Ac elini gökyüzüne, belki kurdale yagar Kaleminiz kavi ise; varsa sayet maharet.
Bana sorsan inci gibi yazdiginiz her dize Aldirma sen bencileyin, burnu uzun densize Yönetimle konusurum, yakinda cikar vize Biter güne düsme derdin; KIRK yil süren bu hasret.
Sarsilmayan yerde aldigi kuvvete, Elhamdulillah dedim bende. Bu guzel siirin mana ve anlatim sekline muhtevasina tebriklerimle, siz guzel yaziyorsunuz diyerek, Selam saygimlarimi birakiyorum.