Başlıksız Bir Şiirin Piç İlanı ve Şenlikli Kent Meydanı
I
-ulu gökdelen edebiyatının itinalı duyurusudur- "ruhumun yarısı ellerin yarısı tenin" bitişli şiirin görüldüğü an yuhalanıp yakalanıp linç edilip kelimelerinin parçalanmasına harflerinin ayrılmasına varana dek ileri gidilip bir daha hiçbir hanımefendinin beyefendinin okuyamayacağı vaziyete getirilip olsa olsa bu başlıksız tanımsız ne idüğü belirsiz şiirin bir kent fahişesinin dudaklarında sömürülen ruj kalıntısı pezevenginin dilinde duran en güzel sövgülerin alıntısı halinde kalmasına karar verilmiştir II sapsarı upuzun çayırlar akan zaman nehri pan ezgisi solmuş ve yüzü dökülmüş bir güz resmi ihtişamlı duvarlarınızda o yapay yağmurlarınızla çatlayan çatladıkça kan sızan duvarlarınızda küçük odalarında gösterişli ahşap rüyalar hapseden nesnelerle anlamını çevreleyen üç beş katlı kendinizde saklı yalnızlıklarınız sokaklarınızda o her yere çıkıyormuş sanılıp da bir yere çıkmayan sokaklarınızda ve siz o güz resmine bakıp o sokaklara çıkıyorsunuz şenlik alanına doğru III rengarenk, mutlu bir şenlik halinde şimdi kent meydanı birazdan piç ilan edilen şiiri kente asacaklar anne sırf ibret olsun diye ateşim yükseliyor çek üzerimden gökyüzünü anne perdeleri de ört elbet kentlerin şiirlere asılacağı vakitler de gelecektir |
ki bu asılmak her türlü olabilir, akla ne geliyorsa...
yine güzeldi.