(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZDE Ermeni soykırımının Fransız parlamentosunda kabul edilmesinden sonra tüm Türkiye'de olduğu gibi Tarsus'ta da Fransa'ya karşı tepkiler devam ediyor. Tarsus'a Molla Kerim Anıtı dikiliyor. Ulusal Kurtuluş Savaşı'nda Fransızlar'ın ve Ermeniler'in kuşatması altında bulunan Çukurova Bölgesi'nin kurtarılması sırasında Kuvayi Milliye güçlerine destek verip çetelerden birine de öncülük eden Tarsuslu Molla Kerim için anıt yapılacak.
TARSUS Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz, 1920 yılında Fransız işgaline karşı Tarsus'ta kendi adına çete kuran ve bu uğurda esir düşüp canından olan Molla Kerim'in anıtının dikilmesine karar verdi. Başkan Kocamaz, Molla Kerim Anıtı'nın Justinyen Köprüsü üzerine yerleştirileceğini ve Fransız mezalimini yaptıracakları anıtla ifade edeceklerini bildirdi.
Şiirini okuyunca araştırdım ve sayende Molla Kerimi tanıdım rahmetle andım. Teşekkürler şair.
"Ben Molla Kerim, kod adım Fettah Şehit tabutlarına bakan gözlerde yaş diye bilinirim!.."
Bir kutlu damar bu, Edirne'den Kars'a, geçmişten geleceğe...Kıyamete kadar aynı ruhla yaşar inşallah...Bu gün de yarınlara ilham olacak "Molla Kerimler" doğuyordur Anadolunun uzak köylerinde, kasabalarında, yarında doğmaya devam edecek...Her şeye rağmen..Tebrikler kardeşime...
Bir olsun iri olsun diri olsun milletim Bayrak inmesin susmasın ezan deyip kavga verdim.. Şafak sökende akşam olanda, Soluk soluğa koşan atım şaha kalkanda, Mavzerim ırz için patlayanda Kuşatılmış düşmanda telaş diye bilinirim.. Ben Molla Kerim, kod adım Fettah Zalime çatık kaş diye bilinirim! MÜKEMMEL BİR ŞİİR OLMUŞ USTAM .KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.. SEVGİ VE MUHABBETLE...
Nefes almak içi ngeldim...aldım gittim..
buradayız..