(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şahlanmışlığın esrimişliğin aşk cenahındaki resmi olsa gerek bu şiir. eyvallah ali dost! hayli zamandır hasrete mihmandar oluşumuz. iyi ki yazmışsın. bu vesileyle ben de hasrete yol verdim ya daha sitem üretmem gayrı. susamışlığımı giderdin, Rabbim seni susuz bırakmasın.
"gecedir işte yalnızlıktır elinde ki türkü yıldızların tütünlüdür kirli kirli sararır.."
"(yüreğimin yıldızlarını denizinde sektirdiğimden bu yana pis pis sarartıyorum parmaklarımı.."
"gece gece içimden geçiyorsun sonra karanlığımı (y)aralıyorsun "
"son sözünü söyleyemeye vakit bulamamış ölü dudakları, geriye mektup bırakılmamış intihar artığı urgan salıntısı.."
Bir geliyorsun pir geliyorsun güzel kardeşim benim...Buraları aldığıma bakma, hepsini almalıydım aslında..Hepsi bi tarafa " Ay şen değildir" müthiş...Korkunç hatta...Felaket...Benzer bir şiir eklemiştim eskilerden, aynı duygularla...Yorumların çoğunda "KISMET" kelimesi geçiyordu...Ne demekse... Belki sen biliyorsundur:-))
gecedir işte yalnızlıktır elinde ki türkü yıldızların tütünlüdür kirli kirli sararır..
şiirden elimde kalan tütün sarısı gözümde canlananda yıldızlar oldu(bugün sigarayı bırakalı 15 gün oldu) nereye baksam o yıldızlar bile bana onu hatırlatıyor illa ki yıldızlı geceler. Çok özlemişim şiirlerini efkarlandım okurken gidip balkonda kayan yıldızları sayacam.
bildiğim tüm şiirleri unut dilim...