topla gölgeni güneşimden çek götür dokunduğun tüm düşleri mevsimleri al yanına ve doldur bavuluna tüm renkleri öyle ya, nasılsa dokunduğun herşey ayaz baktığın her yer cehennem bana...
gidişinle daha fazla acımaz yüreğim artmaz doğurgan yalnızlığım bir kaç damla fazla gözyaşı döker bir bardak fazla demlerim çayımı. bilmelisin ki, ekmeğin tadı ,suyun rengi hiç değişmeyecek şarkılar yine bildiği yerden söyleyecek aşkı güneş yine aynı yerden doğup aynı yerden batacak göğsüme.
oysa senin, soğuk iklimlerin olacak buzdan çiçekler çizeceksin camlara buğulanan penceren bile kandıracak seni ben sanacaksın her karaltıyı gelip geçenleri sayacaksın kaldırımdan bir bir çalınmayacak kapın bir şiir düşecek yüreğine çayın soğuyacak üşüyecek ellerin
bir eyvah ile susacak dilin, dizlerin ağlayacak,sendeleyeceksin ve sen,başladığını sandığın yerden biteceksin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUZDAN ÇİÇEKLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUZDAN ÇİÇEKLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oysa senin, soğuk iklimlerin olacak buzdan çiçekler çizeceksin camlara buğulanan penceren bile kandıracak seni ben sanacaksın her karaltıyı gelip geçenleri sayacaksın kaldırımdan bir bir çalınmayacak kapın bir şiir düşecek yüreğine çayın soğuyacak üşüyecek ellerin
bir eyvah ile susacak dilin, dizlerin ağlayacak,sendeleyeceksin ve sen,başladığını sandığın yerden biteceksin…
AYŞE IŞIK UYANIK 13 TEMMUZ 2013
Ustacaydı şiir üstad yüreğini kalemini selamlıyorum Yürek sesin hiç susmasın _________________Saygılar
Çok güzel işlenmiş konu... Şiir çok güzel dile getirmiş ayrılığı... Bırakıp giden için çizilen kara tabloda bile bir sevimlilik gizli.
''bir şiir düşecek yüreğine çayın soğuyacak üşüyecek ellerin
bir eyvah ile susacak dilin, dizlerin ağlayacak,sendeleyeceksin ve sen,başladığını sandığın yerden biteceksin…''
Sevgiliye yapılan bu sitem, sözde öfke kusuyor ama, bence içeride, gönülün derinliklerinde başka fırtınalar esmekte. Acılar bana, özlemler bana, üşüyen eller bana, eyvahlar bana olsun da, o, başladığı yerde bitmesin yine... Uzaklarda, gönülden, gözden uzaklarda mutlu olsun diyor bir gizli ses... Bize öyle geldi işte...
sanki aylar öncesinden çizilen ve bilinen bir yol gibi...