Bana öyle bakma bayım! Rüzgâra karışıyor bakışların.
Hiçbir aşk aklamaz günahlarını Seviyorum dedikçe cehennem olma bana. Ya kal, ya da dön gurbetime. Bitmesin bu şiir Bitmesin başladığı yerde.
Gözyaşlarımın eksiliğinden Gözlerimden düşen her aleve saklıyorum seni. Bir sonbahar akşamı düşen yaprak misali Ya da bir kış vakti içime saklanan ayaz gibi. Yokluğun iklimsiz bir mevsimdi. Zamansız yağan yağmur gibi. Ansızın ölen bir insan gibi.
Bu kadar derin konuşma bayım! Sol yanıma yetim kalıyor sesin.
Adı ayrılıktı bu şiirin. Yazılmayı beklenen. Ben yazmaktan Sense her harfime düşmekten usanmadın. Bu aşka kalkan son tren gibi Son vagonunda kendi içime terk edildim. Şimdi en ağırından bir ağıt düşüyor dudaklarıma. Yetim bir hüzün Ve anadan üryan bir yalnızlık var iç sesimde.
Aşk öldü Giden, gitti. Ve gidene dur diyememektir asıl acı Evet acıydı Acıttı.
Kaç defa eceli kundakladım ellerimde Ve kaç kez ölümü uyuttum gözlerimde. Kör oldum, sağır oldum geceler boyu Şimdiyse o ağır gecelerin hesabını ödüyor kaderim. İçime düşüyor yokluğun. Vicdanım sızlıyor Birazda ağlıyorum.
Zalimce gitmene ne gerek vardı bayım! Allah ne koyduysa ömrümüze severdik.
Meğerse Yüreğimde işlenen en büyük cinayetmiş gidişin. Beni harflerimin katili eden Seni ise şiirlerimin kurbanı! Acınası bir terk ediş Acıyan bir yürek Ve şehrin kıyısında kıvranan Bir çift gözyaşı.
Annem ağlama derdi ben küçükken. Anlıyorum ki daha ağlanacak çok gün varmış. Şimdiyse Kime çevirsem yüzümü Kırılıyor aynada ki çocuk yanım. Yetimliğim düşüyor avuç içime Annemin kefenine saklanıyorum Aşk beni bir daha bulamasın diye.
Ve sana yazılmış son şiirime İmzamı atıyorum. Hoşça kal güzel insan Beni var oluşuma inandıran tek insan. Hoşça kal Bu sana son vedam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ebruli Rüzgârların Son Kanat Çırpınışı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ebruli Rüzgârların Son Kanat Çırpınışı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meğerse Yüreğimde işlenen en büyük cinayetmiş gidişin. Beni harflerimin katili eden Seni ise şiirlerimin kurbanı! Acınası bir terk ediş Acıyan bir yürek Ve şehrin kıyısında kıvranan Bir çift gözyaşı.
Meğerse
Yüreğimde işlenen en büyük cinayetmiş gidişin.
Beni harflerimin katili eden
Seni ise şiirlerimin kurbanı!
Acınası bir terk ediş
Acıyan bir yürek
Ve şehrin kıyısında kıvranan
Bir çift gözyaşı.
KUTLUYORUM KALEMİNİZİ