Ben ki burnu havada rakibim Kaf dağına Deli divane gönlüm göğe doğru yükselir Ben ki ezber bozarak yanaştım otağına Vuslat iklimlerinde niyazım dile gelir Ruh halim, kaçık aklım düşüvermiş bağına Ben ki burnu havada rakibim Kaf dağına
İstersen yol ’uzun’ de, istersen ’taşlı toprak’ Namı mihmandar gönlü, eyleme sakın geri Hicabın makamına gölgeyse tek bir yıprak Niyet hasbihalinde tek başda iki eri Sarmaş dolaş duygular nasıl sarmış dönde bak İstersen yol ’uzun’ de, istersen ’taşlı toprak’
Elvan elvan renklerde kademim uğur alsın Bitmez denen yolculuk kimbilir zuhur eder Aşk deminde saatler; ayağı ağır alsın Dönmüyorum seferden zamana düşsün keder Yakamda saklı hüznün bir yanı sağır kalsın Elvan elvan renklerde kademim uğur alsın
Öyleyse acele et kaybolsun endişeler Farketmez pervaz ya da çoğalan adımlarda Rüzgâr refakat edip durmadan can eşeler Dalga dalga aşarak koyalım onu arda Muhayyel bir cümlede sakladım neler neler Öyleyse acele et kaybolsun endişeler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen ki yüreği yakan döktüren yürekleri Sorsam sana gönlünün, neye çalar mehteri Okudum şiirini yakmış beni ederi Kaf dağı uzak değil hangi derelerde sin Bağır güzelum bağır kulağa gelsin sesın..:)
O güzel yüreğin dert görmesin emi bacım çok beğendim her zamanki tadında muhteşem bir yürek kalemiydi sevgiler bırakıyorum bu güzel şairemin yüreğine selamlar saygılar canım ..
Misalen boş bir bardak, şiiri okurken dolmaya başladı. Doldu, doldu, doldu ve son dize bardağı taşıran son damla oldu. Tebrikler ablacığım. Harika bir şiirdi.
Elvan elvan renklerde kademim uğur alsın Bitmez denen yolculuk kimbilir zuhur eder Aşk deminde saatler; ayağı ağır alsın Dönmüyorum seferden zamana düşsün keder Yakamda saklı hüznün bir yanı sağır kalsın Elvan elvan renklerde kademim uğur alsın
Öyleyse acele et kaybolsun endişeler Farketmez pervaz ya da çoğalan adımlarda Rüzgâr refakat edip durmadan can eşeler Dalga dalga aşarak koyalım onu arda Muhayyel bir cümlede sakladım neler neler Öyleyse acele et kaybolsun endişeler.
Anlam dolu; Ustaca yazılmış mükemmel dizelerdi üstad Yüreğin kalemin var olsun beğeni ile okudum haz aldım _________________Saygılar
Öyleyse acele et kaybolsun endişeler Farketmez pervaz ya da çoğalan adımlarda Rüzgâr refakat edip durmadan can eşeler Dalga dalga aşarak koyalım onu arda Muhayyel bir cümlede sakladım neler neler Öyleyse acele et kaybolsun endişeler.
Şair arkadaşımdan çok güzel dizeler. Yazan kalemi ve yüreği kutluyorum. Sağlıcakla kalınız...
Anlatımı farklı ve ustaca bir şiirdi; içeriği harikaydı, ezberlerin bozulması ne çok şey anlatır gerçeği yakalayana... Bir ruh dinginliğinin yolu adeta anlatılıyordu mısralarda, hayata anlam katmanın yolu da... Her şiirinizde bir başka mana ile okuyucunun karşısına çıkıyorsunuz... Teşekkürler kaleminize.. Saygı ve selam ile...
Öyleyse acele et kaybolsun endişeler Farketmez pervaz ya da çoğalan adımlarda Rüzgâr refakat edip durmadan can eşeler Dalga dalga aşarak koyalım onu arda Muhayyel bir cümlede sakladım neler neler Öyleyse acele et kaybolsun endişeler.
Yine güçlü kaleminden ne güzel duygular dökülmüş. Mükemmel bir hece şiiri. Gönlün var olsun sevgili arkadaşım.Çok beğendim. Haz duyarak okudum. Kalemin ilhamın var var olsun.Selam sevgiler
Muhayyel bir cümlede sakladım neler neler Öyleyse acele et kaybolsun endişeler. ===
Fani dünya yalancı, hep hüsran hep hüsran, Ne zaman sona erer bilinmez ki bu hicran. Bugün iyidir derken yarın en büyük düşman, Bazen insan bu dünya ya geldiğine bin pişman... Ama yinede çare yok bu sınavdan geçeceğiz, Ecel şerbetini ne zaman verirlerse çaresiz içeceğiz, Maden ki yalan dünya, neden nefsimizin kölesiyiz biz, Elinde renkli kalem şu kağıda mutlu bir alem çiz... Hiç olmazsa rüyalarda mutlu yaşayalım, Kaygısız bir baş, sevgiden yana bir kalp taşıyalım. HakanKURTARAN Değerli Şaire, Yürekten Tebrik ederim. Saygıyla ...
HakanKurtaran tarafından 7/5/2013 9:38:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgiliye uzakta Kaf dağında da olsa kavuşabilmek umuduyla âşık. Dönen saatlerde yolun bitmesi ama beraberliğin bitmemesi. Aşığın gönlünde sevgiler çeşit, çeşit onun hayallerini ateşleyen ve sevgiliye kendisinden uzak, kimsenin bilmediği yüksekliklerde rakip aramaktadır. Belki de gönlü havalarda rakibi var. Ama onun bu hayallerine kapılmamasını rüzgârların, dalgaların bile kımıldatamadığı sevgisini sakladığını ifade eden özlem temalı şiirini kutluyorum.