ismin düşerdi elveda/larla içimin kuytularına Ve ben sen sandığım papatya kokularında Yoğururdum çaresizliği Ayrılıkların bıraktıkları neydi geriye baktığımda Bilemedim..
Derin bir kuyuya uzanan sancılı sevda Atsa kendini iflah olur mu yürek noksanlığıyla Atmasa her adımda acımayacak mı göğsüm Ki sorular saplanırken ok gibi boğazıma Suskunluğum oldu kaybettiğim özüm
Bilirim, çok iyi bilirim Düşünmek ile hayal kurmak arasındaki farkı Söylemekle göstermek eylemlerinin başkalığını Kaç kez geç kalışlara maruz kaldı göz bebeklerim Ve kim bilir kaç kez yoruldu parmaklarım Yazıp yazıp sildiklerimden, hayatımın..
Savurup duvara tuz buz edilen cam kırıkları gibi Yüreğinden bıraktığın can kırıklarım Ellerim artık dokunamaz oldu harflerine Tenine ve kirine avuçlarının..
Ve hiç göremeyeceğim derin çizgili yüzün Yavaştan aklar düşmüş seyrek saçlar Kim bilir benim gibi kalın mı dudakların Hayalinden öteye izin vermiyor anılar Her yerimi saran bu lanet hüzün..
Ki biliyorum keşkelerin soldurdu Bunca zaman Sen diye kokladığım papatyalarımı, Keşkelerin mutluluklarımı Umutlarımı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu kısmı çerçevelet en sevdiğin sayfana as. oku oku dur... tebrikler...
"Ve hiç göremeyeceğim derin çizgili yüzün Yavaştan aklar düşmüş seyrek saçlar Kim bilir benim gibi kalın mı dudakların Hayalinden öteye izin vermiyor anılar Her yerimi saran bu lanet hüzün.."
elbette muamma.. herkes her dediğini her anlattığını ya da istediğini yapamayacağına göre muammalarla dolup taşan bir yaşamda ilerliyoruz işte.. çok teşekkür ederim var olun,sevgiler
Savurup duvara tuz buz edilen cam kırıkları gibi Yüreğinden bıraktığın can kırıklarım Ellerim artık dokunamaz oldu harflerine Tenine ve kirine avuçlarının..
Geçmişten geleceğe doğru anlatılan çok güzel bir şiir olmuş, hani içinde her şey varmış gibi..hani yaşamışınız anlamışınız... kaçmışınız gibi..hani avutsa da insan kendini yarınlarına inat, geçmişin sanki yakasını hiç bırakmayacağını biliyormuş gibi..bir şiir de yaşamak, yaşadığını bir şiir de anlatmak..
aslında yaşadıklarımız anlattıklarımızın belki yarısı belki daha azı yada daha fazlası.. ve birçok şey yalnızca şiirlerde kalıyor bir zaman sonra Sevtap'cım iç sesimizin yazdırdıkları bizi birazda hüzünlü kılan..
Nereye gitsek sonuçta sevgiliydi vardığımız o yüzden hep sevdayla tutuşturduk gökyüzünü. o gökyüzü ki; içimizdeki ateş büyüdükçe kızıllığa büründü ve gidişlerin yangınıyla küle döndü geleceğimiz. Sustuk ve sustukça gün/eşin ışığında çatladı gölgesiz ve bir avuç topraktan olan insanın hamuru düşlerimize düşürdük cenneti...
Tebrik ederim sevgili şairim Güzeldi şiir Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Ve hiç göremeyeceğim derin çizgili yüzün Yavaştan aklar düşmüş seyrek saçlar Kim bilir benim gibi kalın mı dudakların Hayalinden öteye izin vermiyor anılar Her yerimi saran bu lanet hüzün..
Ki biliyorum keşkelerin soldurdu Bunca zaman Sen diye kokladığım papatyalarımı, Keşkelerin mutluluklarımı Umutlarımı..
.....Umutların gerçekleştiği ve "KEŞKE"LERİN yaşanmadığı gönlünüzce bir yaşam dileklerimle kutluyorum kalem sahibini. .....Gönlünüzden sevgi, kaleminizden şiirler hiç eksik olmasın.
aslında bir yerde kamçı oluyorlar aynı yanlışları yapmamak adına pişmanlık büyük bir şey bence yine de yaşamamak dileğiyle çok teşekkür ederim eksik olma sevgilerimle
"Ve hiç göremeyeceğim derin çizgili yüzün
Yavaştan aklar düşmüş seyrek saçlar
Kim bilir benim gibi kalın mı dudakların
Hayalinden öteye izin vermiyor anılar
Her yerimi saran bu lanet hüzün.."