‘gidişler vardır sevişlerin ardından gidişler.. kiminde bir güvercin azadı olur kiminin yüreğine inceden işler’
sevişler sevişmelerin ardından kalan ukteler dudak kenarlarında gözlerde biriken günah ve edepsiz bir sancı sevmek ağrı sızı isyan…
gidişler sevişlerin koynundan çıkan soğuk hayalet bir ten kan-ter içinde sevmek önce ölümölüm, doya doya adım adım uzaklaşmak sonra uzlaşamamak gitmelere gerek görülerek acı vebal ziyan…
ya dönüşler? Yıkılan bir harabe ardından Yaşam aramak soğuk sızan taşlardan Üst üste koymak gibi betonları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
isyan/ziyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
isyan/ziyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
önce ruhunu sürerler ruhundan ayırır kendinden koparır bir üzüm salkımı misali koparılan salkımla bir birkaç salkım daha ziyan olur yüreğinden ayırırken ruhunu yitirilen sevda misal..
elleri.. ayakları..adımları.. giderken hala kanar belki avuçları onca zamanlar okşanmamış saçları önüne sunulan yola savrulur gider koca bir hayatı..
bu sebeple şairem; kalan belki gidenden daha fazla acır ''kal'' diyemediği için dudakları..
İsyan ve ziyan.. Ziyanlıkların olmadığı yerde isyan olur muydu acaba ? kim bilir.. Yüreğiniz dert görmesin efendim akıcı ve güzel bir şiirdi.. Saygılarımla.
Zincir halkası gibi bağlıdır birbirinize Guzel baslar canını acıtır bir süre sonra Koparamazsın kopamazsın ve mecbur yasarsın.. Cok teşekkür ederim Sevgimle kocaman..
Dusunmek bazen dusundugumuzden daha zordur Bende cok merak ediyorum giden kalani hic dusunur mu? Guzel bir konu,dogru bir temasti siir. Gunah koksada tovbesi olan bir siir Derin ve dusundurucu Actigi yarasiyla hala kanayan bir siir Tebrikler Sevgilerimle
sonra ellerinin bıraktığı iz
ve ayakları ardı sıra
gider kekeme adımlarla
gidenler gidemezdi ama
kalanlar izin vermeseydi gitmelerine..
hadi düşün şimdi..kim vazgeçmiş önce..kalanmı gidenmi..
ayrık otu tarafından 7/9/2013 2:19:16 PM zamanında düzenlenmiştir.