Sebep gösterilmeyen külfete katlanmaya Tayin eder mi cihet her an canda yanmaya? Artık dem bu dem değil sermest olup kanmaya, Gönlümde uyanışın ayetini bilirim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLİRİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLİRİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Nezahat..Yakın takip edemediğim bu sayfada nice güzel dizeleri kaçırdığımın farkındayım..Ama gönül tüm kalem dostlarımla..Fevkalade güzel ve taçlandırılmış bu eserini tebriklerimle kutluyorum...sevgiler..
Olsun gec olsun guc olmasin derler ya, bir gun olur okunur denilen sey bu olsa gerek, demek ki vakit simdiymis.. Cok tesekkurler Eda'm, sevgim guzel yuregine..
Akıl bütün gidilecek yolları bilse bile, gene aşk yolunu bilemez, şaşırır kalır ömründen nasibin, kendini sevgiliden mesut bulduğun andan ibarettir.misafirsin bu hanede ey gönül, umduğunla değil bulduğunla gül, Hane sahibi ne derse o olur, ne kimseye sitem eyle, ne de üzül. Yüreğine sağlık ömrüne bereket saygı ve sevgi ile kutlarım.EJDER..
Hem sormus hem cevaplamissiniz yine, kurtuldum nasilsa.. :) Bana sorup gelmiyorlar, gelincede kalmiyorlar cok sukur, ama size randevulu mu geliyorlar, yada kaliciysa o daha kotu.. Sagolun, tesekkur ederim ziyaretinize ve yorumunuza. Selam saygimla.
Sebep gösterilmeyen külfete katlanmaya Tayin eder mi cihet her an canda yanmaya? Artık dem bu dem değil sermest olup kanmaya, Gönlümde uyanışın ayetini bilirim...
Emekle yazılmış duygu dou eserdi okudum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın ________________Saygılar
Yürek sızısı ve sitem şiirde ustaca dile gelmiş ..hani sevinç olsun ,üzüntü olsun okuyucuya hissettiriliyorsa şiir tekniği ile işte doyumsuz şiir bu demek tebrik ederim saygılarımla.
TEK KELİME İLE _______________MUHTEŞEM Güneşi zapt-ı Rap etmişiniz adeta Şaiem Yüreğinize, kaleminize sağlık İyi ki varsınız Sagı ile efendim ______* * * * *______