(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADERİMİN 0.7 UÇU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADERİMİN 0.7 UÇU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem seri yazıyorsun hem güzel.. Akdeniz cebinde diye mi acaba.
Ucu açık cümleler gibiydi mısralar. Her okuyuşta bir başka detayı yakalıyor insan. Kendince anlamlar çıkarıyor demeli ya da.. Şiirsellik de bu değil midir zaten.
Ben çok beğendim şiirini. Tebriklerim içten. Kalemine saygım ve sevgimle şair, kutlarım.
Nedense tütün kokuyor ağzım Elimde yeni biten bir bira Gözlerim fıldır fıldır dönüyor Düşmeyen kanlı kollarımla...
Bıkıyorum ya Başlıyorum küfre... Ne bağımlılıkmış Gelmiyor nedense çare...
Yolların kanlı parmaklarıyla Kazındı tüm taşlar Atılan kurşunlar misali Paha biçilecek haberleri ola...
Kimse anlamaz dönüştü Başlar...
Ve insanlar unutuyor...
Burada "Göze göz dişe diş" geçerli...
Gönlünden kopmuş güzel sesler, 0,7 uçla yazsanız da o da özünden gelen bir haykırış,doğruları söylemek gerçeğin kendisidir.Anlamlı şiiri yazan kalemi kutlarım sevgi ve selamlarımla...
Burada kelimeler savasir, en iyi sovalye sensin, her savas alaninda atilan cigliklar sensin, en iyi hedefini bulan oklari atanda sensin.bak destan yazan yine sensin. Gulumse Gonul bahcende yine guller acilmis Tebrik ve sevgilerimle
Aslolan bir yüreğe yazılmaktır. Kalemlerin yazdıkları belki gün gelir silinir.GARANTİ BELGESİ YOKTUR TEMELSİZ AŞKLARIN.:)Bu yüzden bir yüreğe yazılmak hep orada kalmak BİZ OLABİLMEKLE OLASIDIR: Güzeldi mesaj ve şiir
Tebrikler
Selam Ve Dua İle
A.E O