Yarım kalmış şarkılarla Yarım yamalak bir silüetti Ve sen yarım olmasa da Ovuşturduğun avuç kaşıntılarımda belirdin Terlemiş ayalarımda..
Bu senin kokundu Yokluğunun salgıladığı o keskin ‘’hiç kokusu’’ Ve ağrıyan saç tellerimin dipleri İsyan edercesine kalabalıklığından Onlar bile senli düşüncelerimden Almış nasibini beyazlamışlıklarıyla…
Ötelediğim her fikrime mahcubum şimdi Nedenini bir nedensizliğe bağlamak Kalakalmak geçmişi yosunlu sularda Gölgeler gördüğün akıntıları Bir parmakla dağıtmak/bozmaktı Öfkeni o ana galip saymak…
Adımlarım yüreğime bağlı gibi Her adımda mı sızlar derinlerim Bir acı ki kırık cam misali etimde Ki sevgili ağız yanması gibi Tatlı da değil İçini ateşe vermek nihayetinde…
Usul usul sevişlerimi sakladı boy aynaları Ardı/arkası karanlık Bulanık hatırlarım Parmak uçlarının soğukluğunu Ve mum gibi eriyişlerini öfkemin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir adım/bir ömür.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir adım/bir ömür.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aldıklarımı verip, Verdiklerimi alıp, Kendime yürüyorum, Cebimde misketlerim, Topac ım zamana ters, Beraber dönüyoruz, Hayatı baştan alıp, Bu sefer saymıyoruz. yaşanmamış anlar hatırına....
GÖNÜL ARSIZ,YÖNETMEN SENARİST KENDİSİ.. SORGUSUZ BÖLÜMLERİ O AYARLAR Bazen sırat köprüsünün üstünden gülücükler yollar tam ortasına gelince el sallar bölümünü kendi ayarlar
Ötelediğim her fikrime mahcubum şimdi Nedenini bir nedensizliğe bağlamak Kalakalmak geçmişi yosunlu sularda Gölgeler gördüğün akıntıları Bir parmakla dağıtmak/bozmaktı Öfkeni o ana galip saymak…
Evet dost Ötelediğim fikirler şimdi yüzüme bakmıyor.
Verdiklerimi alıp,
Kendime yürüyorum,
Cebimde misketlerim,
Topac ım zamana ters,
Beraber dönüyoruz,
Hayatı baştan alıp,
Bu sefer saymıyoruz. yaşanmamış anlar hatırına....