Mayısın beşi, bin dokuz yüz seksen yedi, Dünyaya gelmişim adıma, EMRAH dediler… Anam Babam hayırlı bir evlat olsun dedi, İnşAllah olurum, soyadıma, ALKIŞ dediler…
Feke - Tortulu köyündenim, ilimdir Adana, Hayrım olur mu acaba bu güzel Vatana ? Kurban olsun demişler, Yüce Yaradan ‘ a, Bu yol kutsaldır ayrılma, EMRAH dediler…
Babam düşürdü kalbime bağlamayı, sazı, Çok u düşünmedim, herzaman istedim azı, Doğmadan yazılırmış insanın alnına yazı, Hiçbir zaman O’na asi olma, EMRAH dediler…
Beş yaşında göçmüşüz Feke’den Kozan’a, Aşık oldum burada gönlü ile çalan ozana, Bu Vatanda birlik ve beraberliği bozana, İtibar gösterip azdırma, EMRAH dediler…
Kozan da okula başladık sınıflar geçtik, Seneden seneye hayatı yudumlayıp içtik, İşin en başında söylediğimiz mesleği seçtik, Seçtin ama mutlu musun, EMRAH dediler…
Mutlu olmayı bildikten sonra hepsi bahane, İstediğin her şeyi söylüyorsun işte, daha ne, Mutluyum şükür mutluyum, her şey şahane, Daim olsun mutluluğun, EMRAH dediler…
Haksızın karşısında susmadım, hepsini yer ’ dim, Her zaman samimi Müslüman, olmaktır derdim, Bu yaşıma kadar mücadelemi bu yönde verdim, Doğrunun Cenabı Allah yanında, EMRAH dediler…
Anamın lafı vardı ondan kork bundan kork, Korkacaksan birde, çuvaldaki undan kork, Korkmuşken oğlum, birazcık ta şundan kork, Her şeyi her yerde konuşma, EMRAH dediler…
Farsak-Oğlu korkmak bir yana böyle düzene, Söveceğim hayatım boyunca, bu milleti üzene, Müslüman edebiyatı yapıp, Müslümanı ezene, Yakın olma zararları çok olur, EMRAH dediler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EMRAH DEDİLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EMRAH DEDİLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah Razı Olsun Hocam... Beğenmenize Sevindim...Ama Sahipsiz Kalan ve Her Nedense İsmi Geçtiğinde İçimi Sızlatan İki Başlığı Özellikle Öğütlemeniz Beni Çok Ama Çok Mutlu Etti... Dediğiniz Gibi Yaşım Daha Çok Genç...Sizin Gibi Yürekler Eksiklerimi Bana Söyledikçe ve Yol Gösterdikçe Daha İyi Olacak İnşAllah... Tekrardan Çok Sağolun...
usta kalemi kutluyorum saygılarımla