Kün aşkı ile başladı herşey bir çiğ tanesi düştü kendince uzun bir yolculuğa vakit başkaydı menzil aşkaydı... demlendi bir süre ayaz kundakta titreyen ruhunu tembihledi sabır çizgisinde varlığını ulaştırmak hükmü verilmişti bir kere hüküm ağırdı, vakit dar,canan sağırdı... biraz mahçuptu sebepsiz biraz düşkün...
güle düşme ihtimali vardı elbet sinesinde son bulmak müsemma isminin her harfinde tökezlerken bu gizli özne gül seyrinden bi-haber iklimin hesabı tutulmamıştı oysa
heyhat! ömür kutsanmamış gül/üşlere perdelendi varlık sebebi gül/erken son nefes aşkın çok uzağında sahnelendi...
Kün aşkına ...düştü bir çiğ tanesi ...kendince uzun bir yolculuğa hüküm ağırdı vakit dar,canan sağırdı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜN AŞKINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜN AŞKINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kün aşkına ...düştü bir çiğ tanesi ...kendince uzun bir yolculuğa hüküm ağırdı vakit dar,canan sağırdı... ayşe hanım kalemin ve yüreğin daim olsun. selam ve saygılar...
Canan senin için sarı papatyaları ile kekik yapraklarını topluyor bu yeşilliklerde,sevda yüklü mısraları yazana kalemi kutlarım,sevgi ve selamlarımla can şaire
...düştü bir çiğ tanesi
...kendince uzun bir yolculuğa
hüküm ağırdı
vakit dar,canan sağırdı...
ayşe hanım kalemin ve yüreğin daim olsun.
selam ve saygılar...