Milliyetçilik olmazsa olmaz, Türk’ün şerefi şanı, Fitne çıkarıp ırkçılık diyenlerin bozuktur kanı, Oldu ve olacak elbette, herkesin milli bir yanı, Zor değil, Kavmini hakkı ile sevmek demektir…
Ülkücülük basit değil, Türk ve İslâmın birleşmesi, Türk ve Müslümanım Elhamdülillahın dirileşmesi, Bu büyük değerle birlikte insanoğlunun irileşmesi, Kutsal Dâvâyı kalbinde taşıyıp, sürmek demektir…
Ahlakçılık güzeli tamamlamak için gönderilen misali, Varmı dır Muhammed Mustafa (sav) gibi bir emsali, Rabbimin insanoğluna gönderdiği o büyük timsali, Örnek bilip son nefese kadar izinde, gitmek demektir…
İlimcilik bilmektir, bilmeden konuşmak necistir, kirdir, Bilmeden konuşmanın sonucu değişmez, âleme seyirdir, Dinlersen sözümü, önyargı ile yaklaşma aklın yolu birdir, Doğruları kitabin orta yerinden, söylemek demektir…
Toplumculuk yapılacak her işi, toplumdan geçmeden, Ne yapılırsa insan için, yapılacak ama adam seçmeden, Vakit saat gelmeyip bu yalandünyadan göçmeden, İnsanoğlunu yaratılanların en şereflisi, görmek demektir…
Köycülük köylüyü tefeciden kurtarıp, kooperatifle sefası, Basamak olarak kullanıp yükselenlere kalmalı cefası, Tefeciden kurtulunca belli olacak köylünün vefası, Köylüyü her zaman milletin efendisi, bilmek demektir…
Hürriyetçilik ve Şahsiyetçilik gelişerek bireyin özgür olması, Toplumun kalkınması ile oluşur bireylerin huzur bulması, Çok kolay aslında bireyin geleceğinden güven duyması, Kalkınmak için, bireylere teker teker değer, vermek demektir…
Gelişmecilik ve Halkçılık insanın gelişmek için verdiği çaba, Hakkı olan gelişmeyi başardığında, katmaz üçü beşi hesaba, Sahip çıkmazsan eğer, her türlü zorbayı uydururlar kitaba, Türk halkına kendi öz kültürüyle büyümeyi, öğretmek demektir…
Endüstricilik ve Teknikçilik diye anlatıyorum ama anlasa iyi, Var mıdır acaba gelişmiş bir Ülke?; olmaz ise gelişmiş sanayi, Farsak-Oğlu ’ m bilmiyorum nasıl anlatırım ki bundan daha iyi, Sanayisi olmayan bir ülkenin gelişmeyeceğini, bilmek demektir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
9 IŞIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
9 IŞIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siirinizin onunde egiliyorum tebrik ederim
Sayin farsak oglu dort dortluk davami en guzel sekilde anlatacak bir siir okudum usta kaleminzden