(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böyle Gidersen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Böyle Gidersen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstersen susuver istersen dinle, İşim olmaz benim nefretle kinle, Eğer “Yürüyemem" diyorsan "Senle” Duygularım ölür böyle gidersen......
Sevgi karşılıklı olursa mutluluk verir, ne güzel demiş sevgili arkadaşım, yoksan peşine düşmem,bende senden giderim.. tebrik ediyorum dygularına yatkin kalemine sağlık başarıların bitimsiz ,Miraç kandilin mübarek olsun. sevgimle.
Can candan koparsa onmaz yaralar, Mutlaka hep açık kalır aralar, Şu gönlüm bağlarken her dem karalar, Acı bizi bulur böyle gidersen. hısseden yureğe yazan kaleme yurek dolusu sevgımle...
Tükeniriz gülüm böyle gidersen,benden söylemesi nadir yetişen isim taktığın siyah gülünü soldurursun benden söylemesi iyi düşün dercesine dopdolu dizelerdi kutluyorum Gülhun esin pınarın hiç eksilmesin saygılarımı bıraktım gönül sayfanıza
Susmuş görünse de, gözleri konuşur, İki yürek bir olup uykudan sonra buluşur... Hayat bir gün değil ki, kelebekler uçuşur, Sen sen olmaktan çıkıp, buralardan gidersen... HakanKURTARAN Yüreğinize sağlık ... çok güzel bir şiirdi...
İstersen susuver istersen dinle, İşim olmaz benim nefretle kinle, Eğer “Yürüyemem" diyorsan "Senle” Duygularım ölür böyle gidersen
Gülhun ERTİLAV
Böyle güzel hece şiirleri okumamıza vesile olan yüreğinize ve kaleminize Selam olsun.
Duyguları öldürene söyleyeceğimiz tek şey de
Gidene kal demek yakışmaz bize Neyi var neyi yok alsın da gitsin Aslında gerek yok çok fazla söze Aşkını başına çalsın da gitsin..... demek olurdu....Saygılarımla.
Aman sairem gitmesin cok seyler olacak giderse cok akici ve yurekten dokulen namelerdi piril piril akmis saygi ve sevgimi biraktim dizelerinize guzel calisma
Kavga, dövüş, kin, nefret için gelmediğini; güzellik, sevmek ve hayır için geldiğini ve daha fazla artıları anlatır her dizesinde neredeyse Yunus; işte bizlerin mayasını anlatan o büyük veli-derviş, mutasavvıf, halk ozanı gibilerin dilinde şekillenmiştir, ki şiirinizi okuyunca bana onları ve onların o güzel dünyaya bakışlarını çağrıştırdı mısralarınız..her zaman saf, duru ve hecenin artılarıyla ördüğünüz şiirinizin bütünü... Saygı ve selam ile...
İşim olmaz benim nefretle kinle, Eğer “Yürüyemem" diyorsan "Senle”
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ASLINDA ŞİİRİN TAMAMI ŞAHANE..ZATEN BU KALEM HECE VE SERBESTTE OLSA TESCİLLİ BİR KALEM ...SEVEN YÜREKLER İÇİN ÇOK ŞEY VAR HER DİZEDE ..AMA BEN DAHA ÇOK BURASINI TUTTUM..ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Bir deli hasreti geride bırakıp gitmelerin yoğun hüznü nakış nakış işlenmiş. Bir iç çekiş belki . Ama sonuç GİDEN GİTMİŞ sonucu da çıkarılamaz bence. Hep bir umuttur sevginin diğer yani.Olmalıdır hemde. Şiir şair dostun çığlık çığlığa bir haykırışı gibiydi belkide. HOŞTU: GÜZELDİ Güne beklediğim bir çalışma.
İstersen susuver istersen dinle, İşim olmaz benim nefretle kinle, Eğer “Yürüyemem diyorsan senle” Duygularım ölür böyle gidersen.
HECENİN KRALİÇESİ GENE HARİKASIN TATLI MELEĞİM VE BANA İLHAM VERDİN BİLİYOR MUSUN BEN GÜNÜN SEÇKİLERİNDEN DİYOR KOCAMAN SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM O GÜZEL YÜREĞİNE KALEMİNE
Gönül kapım açık hadi gir dersem Al yüreğim senin gül seriversem Hasretle bağlanan şu sevgim var ya Dillere düşerim böyle gidersen.............................GÜLDESTE
KURGUSUYLA, ÖRGÜSÜYLE, ANLAM VE ANLATIMIYLA OLAĞAN ÜSTÜ GÜZELLİKTEYDİ DİZELER. İTİNA İLE YAZILMIŞ MÜSTESNA BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM SEVEREK VE HAZLA...TEBRİKLER VE SAYGILARIMLA...HŞT
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Ve Dua İle