Okuduğunuz şiir 11.6.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Sileceksen Sil Artık
Sileceksen sil artık, yetecek mi ki gücün, Adımı anmak için var mı artık amanın. Değilim bundan sonra başındaki baş tacın, Başına tac etmeye var mı artık zamanın.
Bilirim gidenleri dönemezler geriye, Artık dua yok sana git daha ileriye, Taş döşedim yollara, hüzün bağla seriye, Yüreğime girmeye var mı artık imanın.
Feryadını duymasın tabip çare etmesin, Kimse teselli için çağırınca yetmesin, Çektiğin acıları Rabbim hafifletmesin, Adımı silmek için var mı artık fermanın.
Seni çok seviyorken, sorardım hep tellere, Şimdi uzaklardasın taptın başka ellere, Yıktın gönül bahçemi hasretle yan güllere, Siyah gülü dermeye var mı artık dermanın.
Günlerce ağıt yaktım bazen yoruldum sustum, Kanayan yüreğime avuç avuç tuz bastım, Sebep bildiklerime öfke ile kin kustum, Yüreğin boş kaldı mı var mı artık mekânın.
Gülhun ERTİLAV
Şiirimi güne taşıyan Edebiyat Defteri Seçki Kuruluna, okuyan yorumlayan tüm dost kalemlere sonsuz teşekkürler, saygılar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sileceksen Sil Artık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sileceksen Sil Artık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk olunca konumuz, aşk için yaşamak şart Bir bakıştır göz göze, bakan ha körpe ha kart Uzman hattat olsan da, çizgisi dümdüz değil Benlik yok aşk sevgi var, kalp terzisinde tart.
Aşkın tarifine bak, aşık maşuktur bazen Küçücük bir hediye, aşk tek bir güldür bazen Sevgiliden kaçmaktır, fayda varsa kaçışta Bu uğurda tek yolsa, hep ayrılıktır bazen.
Us aramak yok aşkta, arayan da yoktur us Sınıf farkı olsa da, adamı eder sus pus Karun olsa da aşık, mal mülk geçmez bu yolda Çok tatlı bir melodi, çalarken tiz gel de sus.
Kulaklar çınlar durur, akar manalı sözler Etrafa neşe saçar, iliklerine kadar Aşk için aşktır tek yol, gözler için özler Reklerden daha renkli, bir başka görür gözler.
Bazılarında zaman çok önemlidir.Ama bazıları zamanı türetir, İman yürekteki İmanı Allah bilir.Ferman verilmiş, yaşayan onu uyar,Mekanında bulunursa yapmalı bir ayar... Yapılması gereklidir ayar.Tebrik ederim. Saygıyla...
Saygıdeğer üstadem Gülhun hanım efendi kardeşim o duyarlı gül yüreğine emeğine edip kalemine sağlık muhteşem anlatımıyla içeriği ustaca yazılmış dört dörtlük harika bir heceli eser okudum yürekten kutlarım Rabbim başarılarınızı daim eylesin selam ve saygılarımla Rabbimize emanet olun dua ile...
Kusursuz on dörtlü hecesi, yerinde yedili ayakları, uyumlu uyakları, duygu ve düşüncenin mısralara mükemmel işlenmesi ile nefis bir şiir kaleme almışsınız. GÜNÜN ŞİİRİ olarak tacına kavuşan, Beğenerek, duygulu ve güçlü kaleminize saygı duyarak okudum. Tebrik eder şiirdeki başarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM
Değeri bilmeyene vermeyeceksin değer, Attığın taş da böyle tam isabetle değer, Bir gün pişman olur da geri dönerse eğer, Dersin ki buralarda var mı artık bir hanın; diyerek destekliyor, bu güzel şiiri zamanında görmediğime üzülerek tebrik ediyorum. Selam ve saygılar.
Aslolan bir yüreğe yazılabilmektir. Oraya gerçek anlamıyla yazılmayı başarabilenler silinmezler. Derim ki bazen gerçek ölüm seveni olmayanadır. Hoştu tema ve şiir
Kimileri bir vefasız olarak kalırken kimileri de aşkı ve yazdıkları ile büyüdükçe büyüyor,,,,Harikaydı,,,okuduğum en güzel şiirlerden biri,,,selamlar devamlarını dilerim,,hoşçakalınız
İçinde karşılıksız kalan sevgiyi barındıran güzel bir serzeniş dökülmüş kaleminizden. Tebrik ediyorum. Ancak, Bir noktaya dikkatinizi çekmek isterim Gülhun Hanım, İkinci kıtanın ikinci mısraında "daha da git beriye" ifadesi, genel anlama biraz ters düşüyor gibi geldi bana. Orayı "git daha ileriye" şeklinde düzenlemeniz daha anlamlı olacak sanıyorum. Ne dersiniz? Gününüz aydın, ömrünüz bereketli, mübarek Ramazan ayı hayırlara vesîle olsun inşaallah. Kalbî selâm ile...
Bir bakıştır göz göze, bakan ha körpe ha kart
Uzman hattat olsan da, çizgisi dümdüz değil
Benlik yok aşk sevgi var, kalp terzisinde tart.
Aşkın tarifine bak, aşık maşuktur bazen
Küçücük bir hediye, aşk tek bir güldür bazen
Sevgiliden kaçmaktır, fayda varsa kaçışta
Bu uğurda tek yolsa, hep ayrılıktır bazen.
Us aramak yok aşkta, arayan da yoktur us
Sınıf farkı olsa da, adamı eder sus pus
Karun olsa da aşık, mal mülk geçmez bu yolda
Çok tatlı bir melodi, çalarken tiz gel de sus.
Kulaklar çınlar durur, akar manalı sözler
Etrafa neşe saçar, iliklerine kadar
Aşk için aşktır tek yol, gözler için özler
Reklerden daha renkli, bir başka görür gözler.