Mavice seviyorum seni bu sabah Mahmur gözlerin aralığında Bir kahve kokusu tazeliğinde
Henüz uyanmamış bulutlar Nem tutmamış gökyüzü Ay kadar berrak, su kadar derin aşk Rüzgâr gibi fısıltılı kokun, Uzaklarda Çok uzaklarda gözlerin ve sesin
En çok da sesini özledim Bakarken düşlerime, gördüğüm Hep senmişsin meğer İçimde çözemediğim Katman katman kördüğüm
Mavice seviyorum seni bu sabah Gözlerim mahmur Gözlerim ıslak Özledim sesini Ne olur gönder artık Hayallerim çırılçıplak
Kerem hiç yaşamadı Aslı asla var olmadı Her acı bir başlangıç Veya bir sondu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavice şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavice şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Gülhun ERTİLAV 🌹 Gönül imbiğinden damıtılan aşk, tutku, ayrılık ve hasret damlalarının Duygulu kalemin ucundan has incilere dönüşmesiyle sayfanın boynuna nadide bir kolye olarak asılmış bir şiir olmuş. Her mısrası sevgi tutku ve özlem dolu. Gönül bu kadar hisli, kalem bu kadar usta, kelime hazinesi bu kadar geni,ş olmasa böylesine duygusal ve çarpıcı bir şiir gün yüzüne çıkamazdı. Serbest bir şiirin nasıl yazılması gerektiğine iyi bir örnek. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
bu günün şiiri bence sevmenin, sevdanın hasretin sevmek belki işknce sevana nazar değmesin
Aziz Nesinin bu şiiri geldi aklıma
Sen ağaçların aptalı Ben insanların Seni kandırır havalar Beni sevdalar Bir ılıman hava esmeye görsün Düşünmeden gelecek karakış.. Açarsın çiçeklerini .. Bense hayra yorarım gördüğüm düşü... Bir güler yüz bir tatlı söz.. Açarım yüreğimi hemen
Yemişe durmadan çarpar seni karayel Beni karasevda Hem de bilerek kandırıldığımızı Kaçıncı kez bağlanmışız bir olmaza Ko desinler bize şaşkın Sonu gelmese de hiç bir aşkın Açalım yinede çiçeklerimizi Senden yanayım arkadaşım
Havanı bulunca aç çiçeklerini Nasıl açıyorsam yüreğimi Belki bu kez kış olmaz Bakarsın sevdan düş olmaz Nasıl vermişsem kendimi son sevdama Vur kendini sen de bu güzel havaya
'Allah sadece kalbi verir, içini sen doldurursun..' Ah be hayat; Bilseydik büyüyünce daha çok yaralanacaktık yüreğimiz bunca incinip acıyacaktı, küçükken düşünce kanayan dizlerimize o kadar çok ağlamazdık...
Sevdalar mavinin tutsagi olursa sevginin nuvesi çatlarsa sasmamak gerek.. Suskunca bir feryat kelimelerle izahı zor olan bir sevda. Güzel duygusal ve yürekten bir sevgi sevda şiiri. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Mavi umudun adıdır. Umut ise yarınlar. Yarınlarınız kutluca ve dilediğiniz gibi olsun. Umutlarla bir özlemin nakşedilmesi ancak bu kadar güzel olabilirdi. Ah bir de beklenen gelmiş olsa. Güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Gülhun ERTİLAV 🌹
Gönül imbiğinden damıtılan aşk, tutku, ayrılık ve hasret damlalarının Duygulu kalemin ucundan has incilere dönüşmesiyle sayfanın boynuna nadide bir kolye olarak asılmış bir şiir olmuş. Her mısrası sevgi tutku ve özlem dolu. Gönül bu kadar hisli, kalem bu kadar usta, kelime hazinesi bu kadar geni,ş olmasa böylesine duygusal ve çarpıcı bir şiir gün yüzüne çıkamazdı. Serbest bir şiirin nasıl yazılması gerektiğine iyi bir örnek.
Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum.
Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Dr. İrfan Yılmaz. Turgutreis - Bodrum.