(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
su misali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
su misali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiriniz, dörtlüklerin anlamları, uyumlu kafiyeler ve kalbimle duyduğum mükemmel bir melodi ile birleşince, bitmesini düşünmek dahi istemediğim romantik bir semfoniye dönüşmüş. Sizi kutluyorum.
Yıllar önceydi; ben bir şaire tanımıştım. Serbest tarz yazardı ve mısraları akıtırdı su misali... Az bir zaman geçti; bu kez su misali çağlayan mısraların tarzı değişti "Hece" oldu. Serbest, hece, aruz her ne yazarsa yazsın okunası bir kalem bu su misali...
Evet değerli Gülhun Ertilav... Ne tür yazarsan yaz... Hiç farketmiyor; çünkü sen şiir yazıyorsun.
Uzun aradan sonra şiirin tahlilini yapmayayım artık... Hem yorgun hem de yeniden başlamanın telaşı var sanırım içimde...
Tarzım olduğundan mıdır bilemem ama hece şiirinden büyük keyif alıyorum.Tabi ki de söz sahibi böyle sizin gibi üstadlar olursa... Gönülden kutluyor saygılar sunuyorum
Ben seni yellerden, sellerden sordum, Baktım ki uzaksın ellerden sordum, Gönül bahçemdeki güllerden sordum, Yandım diyordun da dumanın var mı?
Sen ne güzelsin ,ne güzel yüreksin sevgili arkadaşım.dün seni andık balon cafede özledim inan.bu e güzel sorgulama candan tebrik ediyorum yetkin kalemine sevgi dolu zarif yüreğine sağlık başarıların bitimsiz olsun sevgimle.
Şair "var mı" derken "yok" ları sermiş gözler önüne, acı tatlı hatırlatmalarla hayata dair izlenimlerin, yaşanmışlıkların gizeminde... Hisseden bir yüreğin nefesini soluduk aheste aheste...
Var mı desene Yüreğinden söylesene İtirat et ki bileyim Sağır mısın be adam daha ne söyleyeyim der gibi bağıra bağıra söylemiş dostun yüreği kalemide dökmüş hece hece kutluyorum.
Bir düşünüre sormuşlar: Yaşamdan ne anladın? O da yanıtlamış '' BİR KAPIDAN GİRDİM DİĞERİNDEN ÇIKTIM'' Sonuçta insanoğlu zamanı hep hoyratça harcıyor. Zaman insanı harcar mı bilinmez ama insan zamanı kolay harcıyor. Hem gidenlerden hem de düşlerden geriye böylesine iç çekişler kalıyor.Bazen acıya sevgi banmaya, bazen susmaya yöneliyor insan. Söylenemeyenlerse hep düğüm olur özellikle şair yüreklerde.SU MİSALİ dediğinize göre içselleşmiş diye düşündüm dizelerle şair dostun yüreği. Yüreğinize hiç ama hiç hüzün değmesin dileğiyle okudum ve paylaştım bu güzel dizeleri.
Zaman su misali akıp giderken, Adımı anmaya amanın var mı? Bugünler dünlere veda ederken, Hoşçakal diyecek zamanın var mı?
Dünyaya stres bunalım sevgisizlik sarmış, İnsanoğlu en küçük işlerde bile uykuya dalmış. Karşılıklı severken, kalbimi çıkarıp çalmış, Bakışmak için başını, çevirmeye zamanın var mı? HakanKURTARAN Değerli Kardeşim Yine çok güzel bir şiirdi. Yürekten Tebrik ederim. saygıyla ...
günaydın Giderken dünden önce yarından evveli heyben delik deşik şiirlerle Döküntüleri toplamak bana kalmışsa bizden Ben hariç hepsini sana iade veriyorum
Şiirin özü ayaklarımdan tutup çekiyor, dök heybendekileri diye. Buzdağından farksız, keşmekeş duygularla köşe kapmaca oynayan hisler adına söylüyorum. Her şey boş, dermanı; ne fermanı ne de imanı yoktur, beşeri aşkların... Ama bilinmesine rağmen şiirle :D sorgu sualler iliştirmiş şiirin ayaklarına şairim..
Pek güzeldi, özeldir naif duygular barındıran şiir-severler içinde... Bu şiir de öylesine... Emeğine yüreğine sağlık, canımsın.. :) Tebrik ediyorum, sevgimi ve saygılarımı sunuyorum..
Bir güneş misali ufkumdan batıp, Acılara bile sevgiler katıp, Sitemin yükünü omzuna atıp, Onu taşıyacak dermanın var mı?
inan ben sustum tek kelimeyle muhteşem diyorum tatlı meleğim şu anda nevin annene de okudum gözleri dolu dolu dinledi biz ikimiz de günün şiiri diyoruz kocaman sevgilerimizi yolluyoruz sana
şiiriniz, dörtlüklerin anlamları, uyumlu kafiyeler ve kalbimle duyduğum mükemmel bir melodi ile birleşince, bitmesini düşünmek dahi istemediğim romantik bir semfoniye dönüşmüş. Sizi kutluyorum.
Saygılarımla
Ahmet Büyükyılmaz