(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Heyhat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Heyhat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah!Sevgili Şairem Ömrümüz ne yazık ki hep Heyhat ve ah of'la geçiyor.Mutlu mu olamıyoruz?Yoksa biz kendi kendimizi mi ?Mutsuz ediyoruz anlayamadım.Her neyse.Çok güzel yazmışsınız.Şiirin olmazsa olmazlarından gerek ahenk gerekse ritm çok güzel yakalanmış.Şairemi kutlarım.Sevgilerimle
Ey gönül meftunum yarım avazım, Sen benim eksiğim sen benim azım, O kadar uğraştım elimde sazım, Mutluluk makamı çalmadı heyhat.
Kader gülmeyince uğruna can verilse sonu hüsran :( sonu dinmeyen sızı çok duygulu güzel dizelersevgi dolu yüreğine usta kalemine sağlık güzel arkadaşım başarıların daim yolun mutluluk olsun sevgimle.
Güzel bir hece... Su misali... Akıp gitmiş mısralar. Dünden yazacaktım, olmadı heyhat... :) Kısmet şu ana...
Okuyunca bir sorul takıldı kafama. Hiçbir şey yerinde kalmadı da, biz mi kaldık sahi? Bunu hatırlatmanın yeri ve zamanı mıydı?
Şiir, şiirlerinin tadında. Her zamanki gibi yani...
Şiir bittikten sonra bir şey düşündüm. Madem bu şiirde "Heyhat" diyen bir hüzün var; bir şiir daha yaz. Konusu mu? "Heyhat hüzünlere hasretim" olsun. Öyle ya... Bir de mutlu insanların olduğunu varsayıp, onların da hüzün yaşayamayıp üzüldükleri gerçeği var (!) (mı?)
Her şeyi ile çok güzeldi. Su misali okuttu mısralar.
Bazen ne kadar çabalarsan çabala olmayınca olmuyor.Ömür yolculuğunun sonuna yaklaşılsa da çileler bitmez.Aşkı hasreti sevdayı nakşeden çok güzel dizelerdi. Emeğinize sağlık sevgiler.
duygu sağanağındaydı tüm dörtlükler...buram buram özlem tüten, hasret kokan, anlam dolu mükemmel bir anlatım. severek ve hazla okuduğum müstesna bir şiirdi... tebrikler ve saygılar sunuyorum...
İYİ GECELER TATLI MELEĞİM HARİKA BİR HECE ŞİİRİ VE YÜREK SESİ B SAYARIMA KAYDETTİM BİLESİN ANNEMİZE DE OKUDUM İKİMİZ DE KOCAMAN SEVGİLERİMİZİ YOLLUYORUZ
HEY hat çapraz koşuyor bizle gelmiyor ki beklenen Vuslat,gelsede fark etmez artık son çeyreği içiliyor çatlamış bardaklarda artık şekersiz ve sade.Tebrik ederim efendim güzel olmuş hüzün dolu :)
YAKUP ŞAHİN tarafından 2/23/2014 12:33:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiiri gönülden yazmalı şair
Sevgiye,sevdaya Hak Aşka dair
Duygudur, izahtır belgedir şiir. ----------Tevfik DÖLEK.
................................................................Saygı ve selamlar..