Okuduğunuz şiir 25.5.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Tutamam..
Derinliğimdeyim…
Kıskaçlanırken sessizliğin uzuvları Ağıtlar yanar ücra köşelerimden bulanıkça Ne duyabilir ruhum çığlıkları Ne sendeler yalnızlık bir yerlerde
Ha yalnızlık dedim de; Seni soruyordu bugünlerde Kaybetmiş gibi çocuğunu anası Ya da kaçmış bir tren misali Unutulmuş kalmış hisler gibi Elleri ceplerinde..
Ve körkütük beklentilerin öldüğü gri gecelerde Bitap düşen düşlerimin ağır tonu siner Sokak kedisi çekingenliği gibi Hem yaşlanmış yaşlarımın kol ağrılarında Hem sensiz ihtiyarlamış hayal kırıklığında Bir sonbahar modası yaprak kuruluğunda Şekillenen acılarım diner ..
Yoksulluğun en doruklarına tırmanırken hiçlikler Uzanıveren gölgen en derinime inceden Ki kalkıp bakan bir ölü ruhu misalidir işte Uğruna yeni savaşlar başlatabilecek bir güçte Her gün biraz daha eriyip soyutlaşan Korkak benliğim..
Ey canımı parçalayan adam! Kokunun nefsimi öldürdüğü günleri hatırlasana Düşünceler en yüksek dallara bağlanırdı Cezalı gibi gözlerimin seni görüş noktası Bakamazdı, Dayanamazdı...
Yarım, eksik, natamam ne varsa yaşayamadığımız Uzun yolların kenarında taş altlarında kaldı Sessizliğim hep çaresizliğim oldu olmasına da Sevişlerim değneğe muhtaç kaldı Sakat anılarım da yanıma zarar..
Biriktirdiğim tebessümlerin ıslak ellerimde Yatak başımdaki resim çekingenliğinde Ve balkonumdaki çürük menekşede
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutamam.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutamam.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sevişlerim değneğe muhtaç kaldı Sakat anılarım da yanıma zarar.."
...burdan itibaren özellikle çok sevdim sevgili Leina... Korkularımız, yalnızlığımız, sevişlerimiz hep yarım kalan mutluluklarımız. Bir tutam sevdiğimiz, onu da kaybetmeseydik ya...
iki yürek öteden duyulur..çığlığından kaçan sevdanın düş/süz uykusu..kolu komşuya maskara olurda uyanmaz o geceden sonra..yıkılası duvarlarının önünde sokaklar alaca karanlık bir koşu mesafede ve yalnız..ürkek dilinden sıyrılmaz kelimelerinin yalınlığı..tenine batan her harf beklentisiz gecelerinin sancısı ve akar gider paslı bir mazgalın deliklerinden geçmişinin böğrüne ki getirisi sisli bir tan olur..kaybettikleri allı pullu al yazmalı..
Yarım, eksik, natamam ne varsa yaşayamadığımız Uzun yolların kenarında taş altlarında kaldı Sessizliğim hep çaresizliğim oldu olmasına da Sevişlerim değneğe muhtaç kaldı Sakat anılarım da yanıma zarar.
anılar...şimdi gözümde canlandılar...çok güzeldi.hüzün yerleşmiş mısralara ...hüzünden uzak bir hayat temennisiyle ...kalemin daim olsun...esen kalın
Ey canımı parçalayan adam! Kokunun nefsimi öldürdüğü günleri hatırlasana Düşünceler en yüksek dallara bağlanırdı Cezalı gibi gözlerimin seni görüş noktası Bakamazdı, Dayanamazdı...
bir tutam da kalsa sakat anılar çok daha yakar insanın içini.çok çok güzeldi saygılarımla
Ey canımı parçalayan adam! Kokunun nefsimi öldürdüğü günleri hatırlasana Düşünceler en yüksek dallara bağlanırdı Cezalı gibi gözlerimin seni görüş noktası Bakamazdı, Dayanamazdı... .................................kutlarım kalemi saygılarımla.................
Sakat anılarım da yanıma zarar.."
...burdan itibaren özellikle çok sevdim sevgili Leina... Korkularımız, yalnızlığımız, sevişlerimiz hep yarım kalan mutluluklarımız. Bir tutam sevdiğimiz, onu da kaybetmeseydik ya...
Sevgilerimle...