Elimde hülyalarım Ve sırtımda parmaklıklar... Ayaklarım betondan sızlıyor... Yaşım kadarlık koğuş defnediyor içine... Adımı sormaksızın Başlıyorum kelimelere... Kelimeler ki ıssız sokak, Ve birinin kusarken iğrendiği bir sesle... Gurbet gibi ley ley çekiyor bağrım... Kokumdan hasret kalanlar Ayyaş kalanlar ardımdayken...
Ufacıcık kadın sigarası Çıkıyor cebimden Ve helada çekiyorum Kuruşu kuruşuna... Anasını s*ktiğimin dünyası diyorum, Aşkın bedeli mi, Hayatın şeytanlığı mı Yoksa çok mu tatlıydı Cinayet?...
Kadınlar koğuşu çingenler gibi... Ne umduğu, olduğu, yaptığı Belirsiz... Siyaset gibi kavga ettirici... Kimileri ördek gibi Yürür yatağına Kimileri erkek gibi Gün sayıp tesbih çeker Kimi uzun uzun oturur Dip pencereye Laftan korkar gibi... Kimi ne benziyor kağıda, ne benziyor kaleme Kereste gibi bedenler, Ve bedenler içindeki ruhlarıyla gebe...
Ve nedense korkuyorum sessizlikten... Ve nedense ağlıyorum muşmula suratlı kediye... Ve tepede yaşım kadar numara var, Altında kabus yazılacağına yanlış yazılmış Koğuş...
Elimde hülyalarım Ve sırtımda parmaklıklar... Ayaklarım batondan sızlarken, Yaşım kadar koğuş dövüyor beni yine... Ve miskin miskin kalıyor İçerdekiler... Koyun gibi bakan gözlerime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
17.KOĞUŞ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
17.KOĞUŞ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elimde hülyalarım Ve sırtımda parmaklıklar... Ayaklarım batondan sızlarken, Yaşım kadar koğuş dövüyor beni yine... Ve miskin miskin kalıyor İçerdekiler... Koyun gibi bakan gözlerime...
Parmaklıkların arkasında yaşayanlar bilir duyan değil,yaşamın ne demek olduğunu ve insanlığın önemini,dostluğu ve insan meziyetleri orada iyi öğrenilir.Harika bir anlatım...Tebrikler sevgi ve selamlarımla...
farklı dünyalardaki hayatlardan ibretlik manzara ve bizim gerçeklerimiz. anlamlı bir şiir.oldukça güzel, doğal ve sade anlatım mısralarda. tebrik ederim.
bende çağrıştırdığı o yaşın mahkumiyetleri idi
daha fazlaca şey
ama o küfür
ben baya buzladığım halde
adım küfürbaz a çıkmıştı ve ikazlar vs
oysa bir gerçek
bir kavganın ortasındasın
vahameti ve dehşeti veriyorsun
canlı yayında bipleme şansın var mı
mahkeme tutanaklarında çıkarsan
ya da bir kavgadan onları çıkarsan
kavga olmaz darp olmaz
o insanların mahkemede ne işi var
tebrikler
ne yaptığını bilmese de
bir şeyler yapan
emek veren bacı