Akşam iniyor güneşin gövdesinden Bu şehrin uyamayan kubbesine Destanlar kuşanıp gözlerini kapa ruhum ‘’yolcu yolunda gerek’’
Geçtiğin yollarda al yanına ay alacasını Ardı ardına bıraksın mayalı tomurcuklarını Ezberinde yüzlerce beyit düşerken toprağa Sevdayı yeşert dost obalarında
Taa çocukluğunda bu yana Gecenin bir yarısı uykundan uyanıp Sessizliğin sesinde rüzgârla konuşan Yükseldikçe yücelen Kaçkar’lara benzemişsin Nerenden okşanılırsa okşansın Güzelliğin börtü böcek her canlıyı ayıt etmeden sevişinden gelir
Kiminde izin kalır kınalı yüzünün hali Kiminde masum çocuksu yanın çoğalan gülüşün Sırtında kamburlaşmaz çayını yudumlayanlar Her zamanki gibi mütevazı halinle Önlüğünü kuşan dünya şemailine benze Edebiyat defterini aç ve dinle Bir köşede sessizce billur gibi seslerden İğne oyasıyla örülmüş şiirleri
Sen daha küçücüksün fillerin arasında Eğil ruhum saygı büyüklükten gelir Cemreler düşer havaya suya toprağa Dilenci olma düşüncelerde düşüncelerine Sabırla süte bandığın ekmeğin aşkına Doğur çağlaya çağlaya rengini renginden almış inci tanelerini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sütlü ekmeğin aşkı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sütlü ekmeğin aşkı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akşam iniyor güneşin gövdesinden Bu şehrin uyamayan kubbesine Destanlar kuşanıp gözlerini kapa ruhum ‘’yolcu yolunda gerek’’
'böyleydi işte bir zamanlar güneş bile bir başka doğardı gülümserdi sabaha anamın yüzüydü sanki her sabah bana gülümseyen' uff devam etmeyeceğim darluk bastı:) sevgiler canım.
Ne hissettim biliyor musun Bacim. Sanki su an bu sayfadaydi, benimle , bizimleydi. Bizi nasil ki bugun evde oturup beklerdi ki telefonlar gelecek, su an bu sayfada bekliyordu sanki.. Ve de, Anacigim elinde gecenin bir yarisi sicak sutle gelirdi, bunu ic diye. Bilirdi ki bizler yatagin icine uzanmis sabaha kadar kitap okuyoruz. Yatiramazdi bizi bir turlu..Uyuyun uykulariniz alin derdi de bizi dusunurdu hep. Zaten bizi dusune dusune kendini adasi bize.. Off icim acidi. Keske o zamanda kalabilseydik................
Sen daha küçücüksün fillerin arasında Eğil ruhum saygı büyüklükten gelir Cemreler düşer havaya suya toprağa Dilenci olma düşüncelerde düşüncelerine Sabırla süte bandığın ekmeğin aşkına Doğur çağlaya çağlaya rengini renginden almış inci tanelerini…
Ümmühan YILDIZ.
Farklı anlatımdı severek okudum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın Saygılar...................
Kaçkarların yarı karlı, kayalık, yeşil, engin yüksekliğine benzetilen eli öpülesi analarımız. duygulu ve anlamlı etkili bir şiir. okurken duygulanmamak elde değil.tebrik ederim.
anlatabilmek için yanıp tutuşan ve anlatamayan kişi, derdini bir başkasından dinlediğinde artık görür ve gösterir. görüntülerin, kelimeler düzleminde yabancılaşmasından, görüntülerin sonsuz sayıda ve kelimelerin sınırlı sayıda olmasından sebep, hep hayıflanır insan, haklıdır da. gördüklerini gösterebilmek için arayış içine girer ve bu arayışın içinde yakaladığı kelimelerin, kelimeleri gösteren ve bazen de hatırlatan kişinin takipçisi haline gelir. örneğin benim için "yolculuk" böyle bir kelimedir, "aya bakmak" böyle bir kelimedir. uzun uzadıya anlatılabilir her biri ya da cümlelere dönüşerek, uzun uzadıya gösterebilir. bir sesi işitmek yeterli değildir her zaman, bazen görmek için dinlemek gerekir. şiiri ben okudum ve bir başka ben izledi. takdir ve tebrik ederim.
onun kamburunda yükselir çocukların geleceği
elleri toprak kokar nasırlı
ama o mutlu olmayı bilmiştir az ile
tebrikler anamın elelrinden öperim