“Vazgeçtim direnmekten; her şeyi bilen bu çok Bilgeler(!) karşısında cehlimi bilmekle yetineceğim” ***
Vur gönlüne mızrabı ebedi titret, dur/ma/beyinci Kulaklardan çok önce ses üstüne ses binsin Ruhu sarıp sonlansın Yeter mi?
Bir uğultu ezelden bir toslama ebede Dalga dalga dönerken ve çarparken engele –Doğallığı kaybeder...- Yapaylığa özenen Canlı, cansız demeden içimde karşılansın Aşk ruhları bayıltan eter mi?
Bir anda yaşlanarak tekrar gençliğe dönen Yirmisinde bir beden yirmilik mihmandarca Bir ebedi yapının kapısının önünde Törenle karşılansın Titremek sıcaklarda ve soğukta damlamak Ter mi?
Elde su, suda zerre, nurdan gelen bitimsiz Vefa, sefa ve şifa üç sıralı yudumda -tek adla- iştah ile Ağızda çalkalansın Onca zaman içinde yığılan dertler gibi Günahlar bohça bohça taşımakla biter mi?
Damlalar çarpışırken sonsuz yağmur haznesi Dolsun yer kurnasına kırk gözeli pınarın damarları Göz göz sulansın Kaygılar bir anda yok olup da gider mi?
Ses ver sesin içinden seç, süz gönder bir müddet Şiddet, hiddet dindirip içten içe usulca -Ya da hızla- sonsuza dek dolansın Çınlamalar kulakta yiter mi?
Nefisler her solukta billur gibi olukta Dünya üstüne dünya ardılıyla geçerken bilmeden dur/durak Ve Burak çok mübarek birazcık soluklansın Ve desin ki; ey ulu ve her şeyin sahibi Sen İyiyi ve kötüyü kılıç ağzı üstünde dengeyle hak kılansın İnsan, insansa eğer bitmeyen bir huşuyla El açarak içerden Aşk ile “hu” der mi?
*** Vur rüzgârın teline tezeneyi vur aşkla Titreşirken yürekte Aşk düzene girip kulakta yankılansın Taş dillensin, sönsün ateş... Bir doğsun üstümüzde batmasın artık güneş Ta ki gezen, yüzen ve uçan o meydana toplansın Haklı haksız kim ola hak ile yargılansın
Yeni can, yeni heyecan yeni baştan tertemiz Yüklenip damarlara Emir gelsin;
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
günahlar bitmez ne çok günah işliyoruz bilerek veya bilmeyerek..Herkes hesap verecek bir gün veballer kendi boynuna denecek elbet. Yüreğinize sağlık.Her zaman ki gibi usta işi..Dostlukla kalın.
ANLAYANA SAZ ANLAMIYANA BUNLAR BİLE AZ DOST DERİNDİR HAYAT BASİTLEŞİR İNSAN SADE KALAYIM DERKEN...DENK VURULMALI KILINÇ KIRILMALI SEVGİLER BEYNİ OKŞARKEN SARIP SARMALAMALI...KUTLARIM VURGULU ŞİİRİNİ BEYİN SARSILSADA KAL SEVGİLERDE...
İnsanoğlu yaşarken sürekli yön değiştirir üstelik farkında olmadan...Şimdi herkes düşünebilir; çocukken yapılanlar gençlikte yapılıyor mu?..Genç iken yapılanlar ihtiyarlıkta yapılıyor mu?..Yada ihtiyarken bir çocukluk veya bir gençlik yaşantısı olur mu?..Elbet olmaz olamaz .Olur diyen kendini kandırır... Şimdi yaşanan farklı bir hayattır, devran dönüyor amma tüm bunlara rağmen bir yerde eline eleği almak gerek...Doğruyu yanlışı ayırmalı birbirinden...Doğallık ve yapaylık nerdeyse şiirin ismi "elek" olsaydı diyesim geldi ...Derin manalara dokunan kalemsiniz vesselam...Selamlar, saygılarımla üstadım...
sorular, sorgular, sitem, serzeniş ve düşünce şairene ifadeler heceden imgeye imgeden şiire dönüşünce oku anla anla ve düşün sesi uzun zaman kulaklarda kalacak bir şiir kutluyorum Güneri bey selam ve saygıyla
Vur rüzgârın teline tezeneyi vur aşkla Titreşirken yürekte Aşk düzene girip kulakta yankılansın Taş dillensin, sönsün ateş... Bir doğsun üstümüzde batmasın artık güneş Ta ki gezen, yüzen ve uçan o meydana toplansın Haklı haksız kim ola hak ile yargılansın
Yeni can, yeni heyecan yeni baştan tertemiz Yüklenip damarlara Emir gelsin;
-”Yaşamaya başlansın”
Muhterem Abim,bu muhteşem eser karşısında, sarfedeceğim her kelime cehaletimin bir belğesidir. Affınıza sığınarak bu sıra dışı şaheseri yazan bilğe kalemi kutluyor tebriklerimi sunuyorum. Selam sayğı ve hürmetlerimle...A.E.O.
Derebey tarafından 5/8/2013 10:04:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Derebey tarafından 5/8/2013 10:07:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şair kendi payına düşen barışı sevgiyi umudu ve güneşi dağıtmaya yola çıkmış dizeleriyle ki; şiirler yaşanılan yanlışlığı acıları,sitemleri ve umutsuzluğu yazarken umudun yönünü de belirlediğinde gerçek muhalif ruhunu buluyor...
Çok güzel bir şiirdi sevgili şairim Tebrik ederim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Elde su, suda zerre, nurdan gelen bitimsiz Vefa, sefa ve şifa üç sıralı yudumda -tek adla- iştah ile Ağızda çalkalansın Onca zaman içinde yığılan dertler gibi Günahlar bohça bohça taşımakla biter mi?
Yorumların aciz kalacağı güzellikte, ne enfes dizelerdi değerli hocam. Canı gönülden kutlarım edip kaleminizi. Saygı ve selamlarımla...
bakışları net, gözünü ufka diken şair şiiri. yolu, yöntemi belli, asım neslinden, amma sessizce kabullenişlere yatan değil. ta en başından beri, ( varlığına şahitliğimden beri) kendine terettüp eden yükün farkındadır. işin lafında değil, kelamında ve safında. kelamı ağır, girizgahtaki tevazu izharı pahada ağırlığa işaret aslında. nezredilen bir gönlün ser-zanışlarını daha da değerli kılmakta. şair hakkında, tahdis i nimet kabilinden çok şeyler yazılabilir. zannımca bundan mutluluk duymayacak, aksine sıkılacaktır. şunca güzelliklerine rağmen kendini nazara vermeden, "misyon" vurgusundan bilirim. aynen bu şiirinde de olduğu gibi. her daim, yol emini olan bu kalemi en kalbi saygıyla kutlar, tebrik ederim
Vur rüzgârın teline tezeneyi vur aşkla Titreşirken yürekte Aşk düzene girip kulakta yankılansın Taş dillensin, sönsün ateş... Bir doğsun üstümüzde batmasın artık güneş Ta ki gezen, yüzen ve uçanlar o meydana toplansın Haklı haksız kim ola hak ile yargılansın
Cok guzel bir eser daha gelmis abimin seckin kaleminden Ustanin ustaca eserini bize de kutlamak duser... Saygil selam ve dua ile