(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Tutam Buhran! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Tutam Buhran! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiir, Kusursuz şiirlere yorum yapmak çok zor. Aslında yorum yapmak çok zor. Bir gecede ne kadar çok yorum yaparsa insan, o kadar zırvalar. Yorum/eleştiri az ve öz olmalı. Çünkü yapılan yorum en az şiir kadar değerli olmalıdır. Çünkü, okuyucu ve ya yorumcu, yazdığıyla konunun içeriğine doğrudan bir katkı sağlamalı. Yazdıklarında bazı değerler bulundurmalıdır. Tıpkı bu şiiri yazan şair gibi, yazdıklarında değerler bulunmalıdır. En önemlisi yazım kurallarına uymaldır. Yazılan yorum anlaşılır olmalı. Yorum yapmak ciddi iştir Yapılan yorum yazılan şiirle ilgili olmalıdır, öyle sayfana geldim ha, haberin olsun der gibi, kopyalayıp yapıştırmak, ya da şiiri kendi özel hayatıyla yorumlamak saçma geliyor bana.... Eğer yorum yapmayı, eleştirmeyi bilmiyorsam, ya da konuyu anlamadıysam susarım. Beğendiysem eğer, nedenlerini bir kaç kelimeyle açıklar, beğenimi dile getiririm sadece., Kişisel yorum yapmayı sevmiyorum. Konuyu kendime uyarlayıp, ortaya dökmeyi sevmiyorum Genel de yorumlarda bunlar yapılıyor, sevmiyorum.
Hoş geldin sevgili Müsade, ne yazık ki öyle ama yapacak bir şey yok sanırım. Çünkü kişinin kendisi düşünmeli, bu durumda ev sahibi nezaketen susabilir.
Kaleminize sağlık.
Selam ve saygılarımla.